با ” بله ” استوری کنید

اپلیکیشن «بله» با قابلیت‌های مالی و پیام رسانی، به‌تازگی ویژگی جدیدی به اسم وضعیت (استوری) را به خدمات خود افزوده است.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، اپلیکیشن بله که به‌تازگی وارد هفتمین سال فعالیت خود شده است و پیام رسان رسمی بانک ملی ایران محسوب می‌شود، ویژگی وضعیت را اضافه کرده است.وضعیت یا استوری (استتوس) امکانی است که کاربران تجربه استفاده از آن را در واتساپ و اینستاگرام نیز دارند. این ویژگی به آنها فرصت می‌دهد تا تصویر دلخواه خود را با دوستان و خانواده‌شان به اشتراک بگذارند.

کاظم کیال مدیرعامل اپلیکیشن بله درباره این ویژگی تازه می گوید: به طور مستمر و با انجام تحقیقات سعی داریم تا ارتباطات اجتماعی و مالی مردم را تسهیل کنیم و در طول این هفت سال، ویژگی‌های بسیاری بر اساس نیاز مردم به بله اضافه کردیم. اکنون نیز با توجه به افزایش نیازهای ارتباطی مردم، به ویژگی‌های پیام‌رسانی اولویت بالاتری دادیم و قابلیت هایی مثل تماس صوتی، وضعیت و… به آن اضافه شد.

کیال در ادامه در مورد نحوه استفاده از وضعیت گفت: برای استفاده از وضعیت کافی است به بخش گفت و گو در برنامه مراجعه شود. اولین بخش از سمت راست «وضعیت» است. با زدن روی عنوان «وضعیت» کاربران به صفحه مربوط به قابلیت وضعیت منتقل می‌شوند، جایی که می‌توانند وضعیت خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارند و وضعیت آنها را نیز ‌ببینند.

وی با اشاره بر برگزاری مسابقه عکس وضعیت طلایی بله ادامه می دهد: کاربران بله می‌توانند یک وضعیت (استوری) در بله را به اشتراک بگذارند و در قرعه کشی ۲۰۰ جایزه ۲۰۰ هزار تومانی و دو توپ طلا برنده شرکت کنند.وب‌سایت اپلیکیشن بله به آدرس https://bale.ai و وبلاگ این اپلیکیشن به آدرسhttps://blog.bale.ai در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا