با وجود تحریم باز هم افزایش تولید داشتیم

به گزارش ریال نیوز: فعالیت شرکت مارگارین تامین و تولید روغن های خوراکی گیاهی است که در بازار عرضه می شود، روغن های گیاهی برای تامین مواد خامشان به خارج از کشور وابستگی دارند، در یک سال گذشته دچار مشکلات زیادی بوده ایم اما با همت مدیران توانستیم تولیدمان را نسبت به سال گذشته نیز افزایش دهیم.
مدیر فروش شرکت مارگارین با بیان اینکه مارگارین به معنی کره گیاهی است در ادامه یادآور شد: اما این محصول جزو تولیدات روتین ما نیست و این محصول را در حوزه صنایع غذایی برای تامین کنندگان صنایع غذایی تولید می کنیم اما تولیدی که در اختیار مردم به صورت مستقیم قرار می‌گیرد همان روغنهای گیاهی است که با برند آفتاب در بازار عرضه می شود.
هاشمی همچنین گفت: تلاش میکنیم با کمک شرکت های دیگر که در این حوزه فعالیت می کنند اجازه ندهیم بازار روغن های گیاهی دچار کمبود و قیمت های نابه سامان شود.
مدیر فروش شرکت مارگارین ادامه داد: در راستای سیاستهای وزارت صنعت و قیمتهای اعلامی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان حرکت میکنیم و خوشبختانه علی رغم مشکلاتی که در یک سال گذشته داشتیم توانستیم در بحث های سلامت محوری، کمک به سلامتی مردم و تولیدات سلامت محور کارهایی از جمله تولید روغن هایی که حاوی ویتامین ها هستند را انجام دهیم.
هاشمی در ادامه تصریح کرد: شرکت مارگارین تنها شرکتی است که تندیس طلایی سلامت محوری را از وزارت بهداشت گرفته است، محصولات ما علاوه براین که توانسته نیازهای پایه ای مردم را حل کند در کسب استانداردها و اعتبار لازم برای ایجاد ارزش افزوده برای کشور موفق بوده است.
وی ادامه داد: محصولات جدیدی را در یک سال گذشته تولید کردیم و برنامه های تازه ای برای محصولات جدید داریم و بیشتر استراتژی کاری ما هم در جهت تامین کالاها برای بهبود و ارتقای سطح سلامت جامعه اجرا خواهد شد
هاشمی با بیان اینکه امسال دومین دوره ای است که ما در نمایشگاه مهر حسینی شرکت میکنیم افزود: ما در اینگونه نمایشگاه ها میتوانیم کارهایمان را بدون هیچ گونه واسطه به مردم عرضه کنیم به ویژه در شرایط امروز که از نظر اقتصاد برای مردم مناسب نیست سعی داریم تا بتوانیم با قیمتهای مناسبتر و تخفیفات ویژه و عرضه مستقیم این امر را تحقق بخشیم.
مدیر فروش شرکت مارگارین خاطرنشان کرد: ما برای دوره های آینده هم اعلام آمادگی میکنیم و در کنار مردم هستیم تا بتوانیم کالای باکیفیت را با قیمت مناسب تری در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا