برگزاری اولین نمایشگاه صنایع پلاستیک در قزوین

ریال نیوز : اولین نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک همزمان با نمایشگاه رنگ، رزین و چسب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین، احمد خورگامی مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: صنعت پلاستیک علاوه بر ایجاد اشتغال ، یکی از مهمترین بخش های صنعتی کشور است که می تواند در راستای پویایی تولید، کارآفرینی و اشتغال، توسعه صادرات غیر نفتی و رونق اقتصادی نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

مدیرعامل نمایشگاه یادآور شد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل استان قزوین در حوزه صنعت پلاستیک و فعالیت بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی در این حوزه ، برگزاری این نمایشگاه با هدف ایجاد بستر مناسب به منظور معرفی توانمندی های واحدهای تولیدی و ورود به بازار ، در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

وی افزود : اولین نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک همزمان با نمایشگاه رنگ، رزین و چسب از تاریخ 26 لغایت 29 مهر ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

خورگامی بیان داشت: واحدهای تولید کننده در حوزه های مرتبط با عنوان نمایشگاه از استان های آذربایجان شرقی، تهران و قزوین تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

این مسئول در پایان گفت: اولین نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک همزمان با نمایشگاه رنگ، رزین و چسب در مدت برگزاری از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دایر می باشد و پذیرای متخصصان و بازدیدکنندگان خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا