برگزاری جلسه وزیر خارجه با مدیران رسانه‌ها

ریال نیوز : وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته (پنج‌شنبه)، میزبان مدیران ارشد رسانه‌ای، مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌های کشور در محل وزارت امور خارجه بود.

به گزارش ریال نیوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته (پنج‌شنبه)، برای دومین بار طی ۱۰۰ روز گذشته میزبان مدیران ارشد رسانه‌ای، مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌های کشور در محل وزارت امور خارجه بود.

امیرعبداللهیان در این دیدار صمیمانه در خصوص مهمترین موضوعات سیاست خارجی در طی ۱۰۰ روز اول دولت سیزدهم، از جمله اولویت‌های منطقه‌ای، سفر رئیس جمهور به ترکمنستان و شرکت در اجلاس سران اکو در آن کشور، وضعیت افغانستان، سیاست خارجی متوازن با آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکای لاتین، روابط با همسایگان، آخرین تحولات بین‌المللی و همچنین مذاکرات هفته آتی وین، بحث و تبادل نظر کرد.

در این نشست، مدیران مسئول رسانه‌ها نیز دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل مختلف سیاست خارجی و مذاکرات فراروی وین مطرح کردند.

گفتنی است در این جلسه علاوه بر سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی پور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و جمعی از مدیران ارشد وزارت امور خارجه نیز حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =

دکمه بازگشت به بالا