برگزاری مانور دفاع سایبری در شرکت آب منطقه ای قزوین

ریال نیوز : جلسه مدیریت بحران و پدافندغیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران و کارشناسان با دستور کار برنامه ریزی جهت برگزاری دو مانور دفاع سایبری در محل سالن جلسات این شرکت برگزار گردید.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان قزوین یداله ملکی مدیرعامل این شرکت با اشاره به خطرات و تهدیدات سایبری اظهار داشت: ما به عنوان یک شرکت دولتی و خدمات رسان باید کلیه وظایف سایبری که از طرف دستگاهها و نهادهای بالادستی به ما ابلاغ می شود را جهت افزایش سطح آمادگی برای مقابله با تهدیدات سایبری اجراء نماییم.

ملکی در خصوص برگزاری مانور دفاع سایبری گفت: برای برگزاری این مانور سناریوهای مربوطه تهیه شده و تاییدیه و مصوبه اجرای آن نیز از شرکت مدیریت منابع آب ایران اخذ شده است و ما در نظر داریم تا پس از آماده کردن شرایط این مانور را بصورت عملیاتی در اواخر ماه آینده اجراء نماییم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به اهداف برگزاری این مانور عنوان داشت: بررسی، تست و آزمایش میزان آمادگی زیر ساخت های انفورماتیک شرکت جهت مقابله با حملات سایبری احتمالی و یا ورود باج افزار به سرورهای شرکت از جمله اهداف برگزاری این مانور می باشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا