پیام تبریک رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران به مناسبت روز اصناف

ریال نیوز : محمد بیطرفان، رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران طی پیامی روز ملی اصناف را تبریک گفت.

به گزارش ریال نیوز ، متن پیام محمد بیطرفان به شرح زیر است :

اول تيرماه روز ملي اصناف را به همه فعالان صنفي تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.
بي شك نقش اصناف در تامين امنيت غذايي، توسعه كسب و كارها، اشتغالزايي و تحقق منويات مقام معظم رهبري( مدظلله العالي) و ساختن ايران قوي مثال زدني و انكار ناپذير است.
در قرن جديد تدوين سند تحول ديجيتال اتاق اصناف تهران و آغاز بكار سامانه سما گامي بلند و ارزش آفرين در مهندسي مجدد معماري نوين اصناف و اتحاديه هاي صنفي است كه با رويكردي علمي و فناورانه و براساس نيازهاي روز و كاركردهاي نوين طراحي و پياده سازي شده است.
امروزه و در عصر ديجيتال هيچ سازمان و تشكلي با مديريت سنتي و غير علمي و بدون استفاده از فناوري اطلاعات و بيگ ديتاها و در كل عدم همراهي با تغييرات محيطي و فضاي كسب و كار قادر به ادامه حيات و راهبري صحيح و كارآمد مجموعه تحت امر خود نخواهد بود و به سرعت كارايي خود را از دست خواهند داد.
نخست بر خود لازم مي دانم كه از همه متوليان و دست اندركاران تدوين سند تحول ديجيتال بويژه هيات مديره محترم اتاق اصناف تهران بخاطر اين گام تحول آفرين تقدير و تشكر كنم.
خداوند متعال را شاكرم كه يكي ديگر از آرزوها و طرح ها و ايده هاي مطرح شده ( تغيير ساختار اتحاديه هاي سنتي به اتحاديه هاي الكترونيك و الكترونيكي شدن خدمات اتحاديه ها) در دهه گذشته توسط بنده حقير در حال تحقق است.
در پايان از خداوند حكيم براي تك تك دست اندركاران و فعالان صنفي بويژه متوليان اين امر موفقيت روزافزون و سلامتي مسئلت مي نمايم و خاضعانه دست همكاري سازنده به سمت اين عزيزان دراز مي نمايم.

محمد بيطرفان
رئيس انجمن علمي فناوري چاپ ايران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا