برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در قزوین

ریال نیوز : نمایشگاه صنعت ساختمان از 12 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ریال نیوز ، احمد خورگامی ، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی قزوین گفت : صنعت ساختمان یکی از صنایع پیشرو در امر توسعه اقتصاد کشور محسوب می گردد و این صنعت را می توان به عنوان یکی از مهم ترین محرکه های اقتصادی جوامع بشری دانست .

وی افزود: با توجه به این که همه روزه شاهد ظهور مصالح ساختمانی جدید و زیبا در حوزه صنعت ساختمان هستیم ، لذا یکی از ارکان اصلی معرفی و بازاریابی این فرآورده ها آشنا نمودن آحاد جامعه مهندسان و مردم با آخرین دستاوردهای تکنولوژی در زمینه صنعت ساختمان می باشد و در این راستا نمایشگاه ها می تواند به عنوان یکی از موثرترین و بهترین شیوه های بازاریابی مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول بیان کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان از تاریخ 12 لغایت 15 مهر ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

خورگامی افزود: مشارکت کنندگان از استان های قزوین، تهران، البرز، اصفهان، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی تولیدات و محصولات خود را در زمینه های تاسیسات و تهویه متبوع، لوله و اتصالات، شیرآلات، خانه هوشمند، دکوراسیون داخلی، درب های آپارتمانی، پنجره، هلدینگ ساختمانی، محصولات شیمیایی و … در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 دایر می باشد و پذیرای بازدید متخصصان و عموم خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا