بنگاه‌های اقتصادی باید ارتباط مستمر با رسانه ها داشته باشند

ریال نیوز : چهره برتر روابط عمومی کشور گفت : پاسخ به نیاز مخاطب از طریق رسانه در مانایی برند بنگاه های اقتصادی نقش اساسی دارد.

 

به گزارش ریال نیوز ، دکتر حمید شکری خانقاه، چهره برتر علمی روابط عمومی در دومین همایش “نقش رسانه در اقتصاد و اشتغال” با اشاره به موضوع برندینگ اظهار داشت : هر بنگاه و فعال اقتصادی می بایست ابتدا از طریق شبکه سازی به مخاطبین خود شناسانده شود.

به گفته این پیشکسوت حوزه ارتباطات ، روابط عمومی های هر سازمان و بنگاه های اقتصادی می بایست در ارتباط مستمر با رسانه ها در تولید محتوا، بصورت هدفمند عمل کرده و برای مخاطبان مختلف استراتژی متفاوتی در نظر داشته و اتخاذ کنند.

دکتر شکری به اهمیت ارتباط موثر رسانه و اقتصاد در راستای اشتغالزایی اشاره کرد و افزود : تولید محتوا برای مخاطبان مختلف متفاوت است و این ظرافت ها را می بایست در نظر گرفت و متناسب هر مخاطبی باید محتوای ویژه تهیه و تولید شود .

 

گفتنی است این همایش به همت نشریه “اقتصاد صنایع پیشرفته” و با حضور انجمن های رسانه و روابط عمومی، فعالین اقتصادی و خبرنگاران و مدیران رسانه و برخی چهره های هنری و ورزشی و آقای بخش خصوصی سه شنبه هفتم اسفند در محل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

نقش رسانه در اقتصاد 600x517 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا