بنیاد مستضعفان بنگاهی صرفا اقتصادی نیست

به گزارش ریال نیوز، پرویز فتاح امروز در حاشیه مراسم معارفه خود به عنوان رئیس بنیاد مستضعفان اظهار داشت: بنیاد مستضعفان، بنگاهی صرفا اقتصادی نیست، بلکه فرهنگی، انقلابی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه افزایش اعتماد عمومی به بنیاد اهداف اصلی ما است، گفت: بنده موظف هستم به نحوی عمل کنم که هیچ ابهامی در مورد بنیاد وجود نداشته باشد.

رئیس بنیاد مستضعفان اظهار داشت: ما از همکاری دولت، مجلس، نهادها و مردم استقبال می‌کنیم. بنیاد به تنهایی نمی‌تواند از همه کشور رفع محرومیت کند و باید هم‌سو و هماهنگ همه کمک کنید تا محرومیت‌زدایی را بیشتر کاهش دهیم.

* هدف‌گذاری برای تکمیل آزادراه تهران ـ شمال طبق برنامه

وی بیان کرد: روز جمعه همین هفته با رئیس سازمان برنامه و بودجه از آزادراه تهران ـ شمال بازدید می‌کنم. ما پای آزادراه می‌ایستیم تا تمام شود. دولت و پیمانکاران در کنار هم این آزادراه را به پایان می‌رسانند.

* برگزاری جلسه با اعضای پلاسکو

وی بیان کرد: در مورد پلاسکو ساختمان پشتی در حال بازسازی است. 250 نفر هم در ساختمان جدید هستند که با نماینده صنف جلسه می‌گذارم و اطمینان می‌دهم که حتما پروژه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به سرعت اجرا شود، البته آن صنف هم باید با ما همکاری کند. به هر حال ساختمان جدید پلاسکو، آن ساختمان قبلی نیست.

فتاح بیان کرد: تلاش می‌کنیم در اولین فرصت در محل پلاسکو حضور یابم و خیلی شفاف موارد را توضیح دهم و مطمئن باشید هرطور شده پلاسکو را می‌سازیم و تحویل می‌دهیم اما زمان نمی‌دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا