بهره برداری از ۶ پروژه آب آشامیدنی در قزوین

ریال نیوز : ۶ پروژه تأمین آب آشامیدنی در سطح شهرستان قزوین با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد ریال با حضور عباس کاظمی فرماندار قزوین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ریال نیوز ، عباس کاظمی در آیین بهره‌برداری از حلقه چاه آب نسیم شمال، تصریح کرد: در سخنان اخیر مقام معظم رهبری همانطور که بیان کردند ایشان از عملکرد دولت سیزدهم رضایت دارند چرا که دولت در جهت افزایش امید مردم حرکت می‌کند.

وی افزود: همه مسئولین در این امیدبخشی نقش دارند، در استان قزوین اقدامات خوبی در حوزه عمرانی صورت گرفته است، هماهنگی، هم‌آوایی و همدلی خوبی در این حوزه به وجود آمده است که این امر نوید اتفاقات بزرگ است.

فرماندار قزوین تصریح کرد: مسئله عظیمیه موضوع کوچکی نیست، با همت مجموعه مدیران این گره و مشکل چند ساله که باعث ایجاد نارضایتی شده بود برطرف شد، ظرفیت بالایی برای فضای خدمت فراهم شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته پاییز دیر رأس در پیش است به طوری که تا آبان ماه آب و هوا نیمه تابستانی است، هم‌چنین در تابستان گرمی قرار داریم که ضرورت آبرسانی و تأمین آب را دو چندان می‌کند.

کاظمی تأکید کرد: در پروژه‌های تأمین آب، میزان پروژه‌های روستایی دو برابر پروژه‌های شهری است، این امر نشان می‌دهد که دولت سیزدهم به توسعه روستا و حل مشکل محرومین توجه ویژه‌ای دارد.

وی خاطرنشان کرد: تأمین آب آشامیدنی یکی از مطالبات اصلی مردم به ویژه روستاییان است در این دولت تلاش می‌شود زیرساخت‌های تأمین آب آشامیدنی تقویت شود و بتوانیم آب آشامیدنی سالم به روستاها برسانیم.

همزمان با  ۲۱ پروژه تأمین آب آشامیدنی استان، ۶ پروژه شهرستان قزوین شامل اجرای ۲ کیلومتر خط انتقال و بهسازی چشمه گرمک الموت غربی، احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی کوگیر طارم سفلی، خط انتقال ۷۰۰ متر امامزاده اباذر، اجرای ۷۰۰ متر خط انتقال و سیستم تله‌متری رزجرد، حفر و تجهیز یک حلقه چاه شهر اقبالیه و یک حلقه چاه در نسیم شمال به بهره‌برداری رسید.

چاه شماره یک نسیم که به بهره‌برداری رسید، می‌تواند  ۲۳ هزارنفر از جمعیت را تحت پوشش آب آشامیدنی قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 15 =

دکمه بازگشت به بالا