بودجه ناترازیی زیادی دارد

ریال نیوز : رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در کشور، ناترازی زیادی در بودجه و سیاست‌های مالی‌مان داریم.

به گزارش ریال نیوز، محمدباقر قالیباف شامگاه چهارشنبه (25 اسفند) در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی که از شبکه یک سیما پخش شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید، به ارائه گزارشی در رابطه با مهمترین ویژگی‌های لایحه بودجه سال 1401 پرداخت.

وی اظهار کرد: موضوع بودجه در مسیر قانونی‌ای که طی می‌کند، یکی از موضوعات جدی و اساسی مردم و دولت است. گاهی در ذهن عمومی اینگونه برداشت می‌شود که این بودجه مربوط به دولت است اما در کشور ما با توجه به این که اقتصاد آنقدر دولتی شده و سهم عمده‌ای را دولت دارد، وقتی بودجه بسته می‌شود، یعنی اول زندگی مردم و دوم اداره دولت که بسیار مهم است.

قالیباف افزود: کسانی که در این زمینه دستی بر آتش دارند با دقت موضوع را دنبال می‌کنند که لایحه چه بوده و در مجلس چه تصویب شد و شورای نگهبان کجای آن را اصلاح کرد. همه این موارد مورد توجه بخش قابل توجهی از مردم است. لذت موضوع بودجه زندگی و سفره مردم، کار و تلاش و مجموعه اقتصاد است که از این جهت اهمیت بسیاری دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگاه کلی به بودجه کشور گفت: امروز در کشور ناترازی زیادی در بودجه و سیاست‌های مالی‌مان داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا