بیانیه رئیس ستاد جنبش مردمی حامیان آیت الله رئیسی

ریال نیوز : ‌ ذکریا نیکویی ، رئیس ستاد جنبش مردمی حامیان آیت الله رئیسی در تجلیل از حماسه حضور ملت شریف ایران در عرصه انتخابات 1400 بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ریال نیوز ، متن بیانیه به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شریف ایران
با سلام و درود
با مشخص شدن نتایج نهایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، در برابر اراده‌ی ملت شریف ایران، سر تعظیم فرود می‌آوریم که در این موقعیت حساس با انتخاب و حضور حداکثری خود جناب آقای دکتر “سید ابراهیم رییسی”، خدمتگزاری با همتی بلند، که شایستگی و توانمندی‌اش در همه دوران خدمت و حضورش در عرصه‌های سیاسی و مدیریتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیانگر آنست که بی‌هیچ چشم‌داشتی و تنها با اتکا به خداوند متعال و با هدف خدمت به ملت شریف ایران در ساحت انتخابات 1400 حضور یافت و حقیقتا به بیان دردها و نیازهای واقعی مردم و ارائه‌ی برنامه ای مدون برای گشودن گره‌ها و رفع موانع داخلی و خارجی توانست با کسب اعتماد حداکثری مردم که خواستار تحولی عظیم و مثبت در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و بین المللی در راستای آینده‌ای بهتر رهنمون سازد.
طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) هر رأی مردم تیریست به قلب دشمنان و براستی که خلق صحنه‌های به یاد ماندنی توسط ایلات و طوایف کشور، حماسه سیاسی پرشوری را از این پایگاه و سرمایه بزرگ اجتماعی رقم زد.
بدون شک حضور برادران، خواهران و علمای اهل سنت در انتخابات 28 خرداد بار دگر نشان داد قلب‌شان برای این کشور و ملت می‌تپد که این شور و شعور سیاسی قابل تقدیر است. اهل سنت با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رأی به عنوان یک وظیفه ملی و دینی دشمنان را ناامید ساخته و این اقدام در حافظه‌ی سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همیشه باقی خواهد ماند. اتحاد، همبستگی و حضور حداکثری برادران شیعه و اهل تسنن که دل در گرو بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسته‌اند برگی زرین در کارنامه نظام سیاسی ایران اسلامی ثبت نمود.
اینجانب بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک این حماسه ملی و سیاسی، دست تمامی دست اندرکاران و روسای ستادهای آیت الله “سید ابراهیم رییسی” به ویژه ستادهای جنبش مردمی در سراسر میهن و خارج از کشور که با تلاش‌های‌ بی‌وقفه و شبانه‌روزی خود توانستند ۶۲ درصد از آرای ماخوذه را کسب نمایند تا سید محرومان به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی از سوی مردم انتخاب شوند به گرمی بفشارم.
در پایان انتخاب ارزشمند آیت الله “سید ابراهیم رییسی” را محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و ملت حماسه ساز ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق منتخب ملت را در مسیر رشد، توسعه، پیشرفت و شکوفایی ایران اسلامی خواستارم؛ باشد که همگی در ادامه راه شاهد نیک بختی، سربلندی، عزت، عظمت ایران اسلامی باشیم.

ذکریا نیکویی
رئیس ستاد جنبش مردمی حامیان آیت الله رئیسی
بیست و نهم خردادماه 1400

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هفت =

دکمه بازگشت به بالا