خطوط تولید لباس‌های نظامی نزاجا به خط تولید ماسک و لباس حفاظتی تبدیل شد

به گزارش ریال نیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از خط های تولید ماسک و لباس های حفاظتی، گفت: پس از تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا در ارتش، علاوه بر تولید ماسک و لباس های حفاظتی، برخی از تجهیزات خودرویی را بلافاصله با تغیر کاربری به تجهیرات ضد عفونی و مه پاش تبدیل کرده ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت خوبی در تولید تجهیزات در مقابله با ویروس کرونا هستیم، افزود: کارگاه های مختلفی را در سطح کشور در استان های کرمانشاه ، ایلام، تهران، گلستان و خوزستان دایر کرده‌ایم تا پاسخگوی یگان‌های نیروی زمینی ارتش، بیمارستان ها و حتی در آینده بتوانیم در اختیار مکان های عمومی نیز  ارسال کنیم، در این کارگاه نیز روزانه به صورت شبانه روزی تعداد ۱۰ هزار ماسک و لباس حفاظتی تولید می شود.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا در ارتش، گفت: این قرارگاه قابلیت های مطلوبی در حوزه پیشگیری و همچنین ضدعفونی کردن اماکن و معابر شهری را دارد ، از روز گذشته در تمامی قرارگاه های نیروی زمینی ارتش این قرارگاه شروع به فعالیت کرد و در چندین استان با حضور در اماکن عمومی آغاز به ضد عفونی و مه پاشی کرده است.

وی تاکید کرد: قرارگاه مبارزه با ویروس منحوس کرونا در دو نوبت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا ع در مشهد مقدس را ضد عفونی کرده است، علاوه بر این مکان مقدس  بخش های مختلفی از اماکن عمومی مشهد را نیز ضد عفونی کرد و این روند  ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به این سوال که آیا ارتش با وزارت بهداشت همکاری دارد، خاطرنشان کرد: ما مرتب با مسولین وزارت بهداشت و همچنین دانشگاه های علوم پزشکی در ارتباط هستیم ، امروز نیز در تماس تلفنی با استاندار قم از اعزام کادر پزشکی مجرب به بیمارستان های قم صحبت شد که ان شاالله در صورت نیاز این موضوع نیز انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: ارتش حالت تهاجمی نسبت به ریشه کن کردن ویروس کرونا دارد و تمام تجهیزات خود را پای کار خواهد آورد. ارتش در کنار مردم است و یک بار دیگر ” شعار ارتش فدای ملت” را به منصه ظهور خواهد رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا