تبریک اون به رئیسی

ریال نیوز : رهبر کره شمالی با ارسال پیامی، انتخاب سید ابراهیم رئیسی به ریاست جمهوری ایران را نشانه اعتماد عمیق مردم به وی دانست و درباره گسترش روابط دوستانه بین دو کشور ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در پیام تبریکی که به مناسبت انتخاب سید ابراهیم رئیسی به سمت ریاست جمهوری ایران، ارسال کرد؛ خواستار تلاش در راستای تقویت روابط دوستانه میان دو کشور شد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که ایران با قدرت از حاکمیت ملی خود حراست کرده و در جایگاه کشوری قدرتمند ظاهر شود.

در این پیام می خوانیم: من به نیابت از دولت و ملت جمهوری دموکراتیک خلق کره، تبریکات گرم خود را به مناسبت برگزیده شدن جنابعالی به‌عنوان رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارم. برگزیده شدن شما به عنوان رئیس‌جمهور، نشان‌دهنده اعتماد عمیق مردم ایران به جنابعالی و انتظارات بالای آنها از شما است. این فرصت را مغتنم می‌دانم تا باور خود را مبنی بر اینکه همکاری و روابط دوستانه بین کشورهایمان بیش از گذشته گسترش و توسعه خواهد یافت، اعلام کنم و برای جنابعالی در مسئولیت خود در دفاع از حاکمیت ملی و ساخت ایرانی قوی آرزوی موفقیت دارم.

در سیزدهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری ایران که جمعه گذشته برگزار شد؛ آقای سید ابراهیم رئیسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رأی، حائز اکثریت آراء و به این ترتیب، رئیس جمهور منتخب ایران شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − دو =

دکمه بازگشت به بالا