شهرداری اقبالیه ۱۷۰ میلیارد تومان بودجه گرفت

ریال نیوز : شهردار اقبالیه از تصویب بودجه ۱۷٠ میلیارد تومانی سال آینده شهرداری و افزایش ۵٠ درصدی آن نسبت به سال ۱۴٠۱ خبر داد.

به گزارش ریال نیوز ، میکائیل سلمانی در قزوین با اشاره به افزایش حدود 50 درصدی بودجه سال آینده شهرداری اقبالیه نسبت به بودجه سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: بودجه سال گذشته شهرداری اقبالیه ۱٠۸ میلیارد تومان بود و بودجه سال آینده حدود 170 میلیارد تصویب شده و شامل 68 درصد هزینه‌های عمرانی و مابقی هزینه‌های جاری می‌شود.

وی با اشاره به در اولویت قرار دادن تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهر اقبالیه در سال آینده افزود: تکمیل پارک خانواده در زمینی به مساحت 4 هکتار، احداث زمین چمن مصنوعی یا طبیعی، افتتاح پارک بانوان در نیمه نخست سال آینده و انجام مطالعه آن توسط مشاور از جمله پروژه‌های در دستور کار است.

سلمانی از ساماندهی محل فعالیت ضایعاتی‌های شهر اقبالیه با تغییر کاربری زمینی به مساحت حدود 2 هکتار و انجام طراحی آن توسط مشاور خبر داد و افزود: 6 میلیارد تومان اعتبار برای این مهم لحاظ شده که در 6 ماهه نخست سال آینده حدود 60 درصد این پروژه اجرایی می‌شود.

وی در ادامه به تشکیل ستاد استقبال از نوروز اشاره کرد و گفت: در نظر داریم المان هایب با هویت و نماد اقبالیه تعریف و ساخته شود که به همین منظور با اساتید مجسمه‌سازی مذاکره شده است.

شهردار اقبالیه اضافه کرد: پیمانکار ساماندهی میدان ولایت از سمت تاکستان تعیین شده و مطابق بررسی ها تکمیل آن ظرف سه ماه انجام می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی اعتبار برای آماده‌سازی اراضی شمال شهر، به مرور زمان زمین‌ها به مردم تحویل و ساخت و ساز آغاز می‌شود.

سلمانی اذعان کرد: صدور پروانه برای زمین‌های عزیزی و فاز یک باغ عمران، با استقبال گسترده شهروندان همراه بوده که نویدبخش رقم خوردن آینده خوبی برای ساخت و ساز در سطح شهر است.

شهردار اقبالیه افزود: برای احداث مجتمع پسماند حدود 60 حجره در نظر گرفته شده که با احداث آن، اگر مدیریت درست و مناسب صورت گیرد ماهانه 800 تا 900 میلیون تومان درآمد برای شهرداری ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: در نظر داریم با مشارکت سرمایه‌گذاران نسبت به احداث مجتمع تجاری، تالار پذیرایی و ساماندهی کارخانه آسفالت در شهر اقبالیه اقدام کنیم.
منبع : فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا