تندیس”رضایت مندی مشتری” به شرکت داده پرداز رسید


به گزارش ریال نیوز، در این اجلاس که با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا به همت و حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت و مشارکت بیش از ده وزارت خانه و نهاد علمی برگزار شد، شرکت داده پرداز به مدیریت آقای مهدی استوی توانست از میان بیش از هزار متقاضی جزو 54 شرکت برگزیده شود و تندیس زرین”رضایتمندی مشتری” را از آن خود کند.
شرکت دانش بنیان داده پرداز با بیش از 15 سال سابقه در زمینه ارائه راهکارهای تخصصی تحت وب و موبایل فعالیت میکند که تاکنون توانسته ضمن همکاری با سازمان های تراز اول ملی و فراملی همچون همراه اول(پرتال اصلی)، سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان بورس و… گامی پویا را جهت ارائه خدمات نوین و جهانی به مشتریان رقم بزند و ارزش افزودۀ فراوانی برای ایشان ایجاد نماید.
این شرکت با داشتن نیروهایی متخصص و حرفه ای، با رویکرد ارتقاء کیفیت خدمات و توسعه سرویسها ، نه تنها برای رفع نیازها و دغدغه های صنایع مختلف در کشور گام برداشته است؛ بلکه با جدی گرفتن مسئولیت اجتماعی خود همیشه در شرایط سخت کنار مشتریان خود ایستاده و در جهت تحقق منویات و اهداف کشور همواره ثابت قدم بوده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا