تنظیم بازار به بخش خصوصی واگذار شود

ریال نیوز : معاون دادستان کل کشور گفت: معتقدم باید حتی تنظیم بازار به بخش خصوصی سپرده شود و دستگاه‌های حاکمیتی تنها به نظارت بپردازند.

به گزارش ریال نیوز، سعید عمرانی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی یزد با اشاره به تعهد و تعقلی که در بخش خصوصی وجود دارد، اظهار داشت: معتقدم با کمک بخش خصوصی توانمند می‌توان همه مشکلات کشور را حل کرد.

وی عنوان کرد: از مشکلات بخش خصوصی مطلع هستیم، بخش خصوصی به اعتماد، سرمایه گذاری و حمایت نیاز دارد و نباید در مسیر آنها سنگ اندازی شود.

عمرانی تاکید کرد: در حوزه تولید و سرمایه گذاری کسانی که سرمایه خود را صرف تولید کرده‌اند، نمی‌توانند مفسد باشند بنابراین نباید مدام توسط دستگاه‌های نظارتی تحت فشار قرار گیرند و ما نیز معتقد به این موضوع نیستیم.

معاون دادستان کل کشور بیان کرد: وظیفه ذاتی قوه قضائیه رسیدگی به مسائل سرمایه گذاری نیست اما با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب، ما در کنار بخش خصوصی هستیم و برای حل مشکلات آنها تلاش می‌کنیم.

عمرانی تصریح کرد: یزد سومین یا چهارمین استانی است که در حمایت از بخش خصوصی پای کار است و کمتر مشکلی وجود داشته که در استان حل نشود و به تهران ارجاع شود که این خود نشان از ارتباط خوب صنعت با دستگاه قضائی یزد دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: معتقدم باید حتی تنظیم بازار به بخش خصوصی سپرده شود و دستگاه‌های حاکمیتی تنها به نظارت بپردازند.

عمرانی تاکید کرد: اگر در تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال کار جدی شود، آمار سرقت و طلاق کاهش می‌یابد زیرا مباحث اقتصادی علتی تأثیرگذار در مباحث فرهنگی و اجتماعی است.

وی تصریح کرد: این برهه برای همه ما یک دوره امتحان است و به رغم همه مشکلاتی که وجود دارد، اینکه می‌توانیم به مشکلات خود رسیدگی کنیم، جای شکر دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا