تیم جوجیتسو نزاجا نایب قهرمان شد

ریال نیوز : رئیس هیات جوجیتسو نزاجا؛ تیم جوجیتسو نزاجا در تمام رده‌های سنی تیمداری می‌کند و با حمایت مدیریت تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش برنامه‌های خوبی برای این رشته ورزشی در نظر داریم.

به گزارش پایگاه خبری ریال نیوز؛ سرهنگ فرزاد صراطی تبار ریاست هیات جوجیتسو نزاجا پیرامون قهرمانی تیم باشگاه نیروی زمینی ارتش در مسابقات کشوری اظهارداشت؛ در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی استان مازندران شهرستان ساری برگزار شد تیم نزاجا با عملکرد شایسته توانست پس از میزبان عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را کسب کند.

سرهنگ صراطی تبار افزود؛ این مسابقات با شرکت ۱۸ استان و با حضور بیش از ۴۰۰ ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد که تیم جوجیتسو نزاجا با کسب ۲۵ مدال طلا، نقره و برنز در چهار رده سنی پس از میزبان به مقام نایب قهرمانی رسیدیم.

رئیس هیات جوجیتسو نزاجا در پایان تصریح کرد؛ رشته جوجیتسو یکی از رشته‌های تازه تاسیس در باشگاه نیروی زمینی است که در کنار ۳۷ رشته ورزشی دیگر این باشگاه مشغول فعالیت است که به همت مدیریت تربیت بدنی نزاجا سرهنگ چنگیز مسیب زاده این رشته در تمام رده های سنی حضور شایسته دارد و برنامه‌های خوبی برای این رشته ورزشی توسط هیات رئیسه باشگاه نیروی زمینی ارتش در نظر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا