جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با میشل عون

ریال نیوز : رییس جمهور لبنان، گفتگوهای میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی را مهم خواند و ارتباطات نیک میان جمهوری اسلامی ایران را مایه خشنودی لبنان و عامل آرامش منطقه دانست.

به گزارش ریال نیوز ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز پنجشنبه در آغاز دیدارهای خود با مقامات لبنان، با میشل عون رئیس جمهوری آن کشور دیدار و پیرامون موضوعات روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای گفتگو کرد .

در این ملاقات که در کاخ ریاست جمهوری لبنان برگزار شد، امیرعبداللهیان تشکیل دولت جدید در لبنان را تبریک گفت و ضمن تاکید بر حمایت قوی جمهوری اسلامی ایران از لبنان، آمادگی دولت برای ارائه حمایت همه جانبه به لبنان اعلام کرد.

‌ رئیس جمهور لبنان نیز اظهار کرد : در لبنان چه مردم و چه مسئولین، ایران را دوست خود می دانند و ما همواره حمایت های جمهوری اسلامی ایران را در کنار خود احساس می کنیم.

میشل عون گفتگوهای میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی را مهم خواند و ارتباطات نیک میان جمهوری اسلامی ایران را مایه خشنودی لبنان و عامل آرامش منطقه دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار به توانمندی‌های فنی و مهندسی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران آماده است تا در پروژه‌های توسعه‌ای لبنان حضور قوی داشته و به ویژه در پروژه‌های نیروگاهی این کشور شرکت‌های ایرانی در تراز بالای جهانی را در لبنان فعال نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا