صنعت و معدن اولویت اول کشور نیست

ریال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی قزوین با انتقاد از عدم حضور مسئولان وزارت صمت در همايش روز صنعت و معدن تصریح کرد : افسران خط مقدم جبهه اقتصادی ، تولیدکنندگان هستند وباور من بر این است که صنعت و معدن اولویت اول کشور نیست و اگر بود وزیر صمت یا معاون وزیر با دستور ایشان در این نشست حاضر می شد.

به گزارش ریال نیوز ، بخشنده افزود : استان قزوین جزء پنج استان صنعتی کشور است و روز به روز در حال رشد است و قطعا باید وزارت صمت از سربازان جنگ اقتصادی حمایت کند وبه عنوان نماینده بخش خصوصی توقع دارم صیانت از جایگاه بخش خصوصی به صورت جدی دردستورکارقرارگیرد.

قانون مبارزه با قاچاق در مجلس بر ضد فعالین اقتصادی است و از سران سه قوه درخواست اصلاح این قانون را داریم.

بخشنده افزود:در اتاق بازرگانی قزوین بزرگترین ساختمان اتاق کشور را احداث کرده ایم که افتخاری برای استان قزوین است. استراتژی ما این بود که تمام وقایع اقتصادی بامشارکت فعال اتاق بازرگانی رخ دهد.

وی افزود:خوشبختانه رویکرد استاندار محترم قزوین با شناخت کافی از اقتصاد با کمک تیم فنی و کارشناسی به کمک بخش خصوصی امده اند.پنجره فیزیکی واحد تجاری، کارگزاری واحد بورس،واحدثبت برند وشرکت ها،دفتر اینتر پل دراتاق راه اندازی می شود.

وی ادامه داد : خوشبختانه شورای گفت و گویی با مصوبات موثرملی داریم و در مرکز‌کشور روی استان قزوین نگاه ویژه ای دارند. از مشاورین پاک دست و خوشنام و فعالین سابق در دستگاه های دولتی در حوزه های مالیات، تامین اجتماعی و جدید ترین بخش آن، صیانت از حقوق فعالین اقتصادی بهره مند شده ایم تا برخورد ناشایست با فعالین واقعی صورت نگیرد و تلاشمان حفظ حرمت شخصیت فعالین اقتصادی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا