جشنواره تابستانی قشم برگزار می‌شود

ریال نیوز : رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته به دنبال این هستیم تا در تابستان سال جاری ویژه برنامه‌های شاد و متنوعی در قالب جـشـنواره تابستانی در منطقه آزاد قشم برگزار شود.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در نخستین جلسه برنامه ریزی جهت برگزاری جشنواره تابستانی قشم، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره افزايش ورود مسافران، رونق فعالیت اماكن اقامتي، بازارها و مجتمع هاي تجاري و ارائه خدمات به علاقه مندان حوزه گردشگري جزيره است.

وی ادامه داد: جشنواره تابستانی توسط بخش خصوصي (مجتمع های تجاری و اقامتی جزیره) و با مشارکت و حمایت سازمان منطقه آزاد قشم در نیمه دوم تیرماه سال جاری برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر ایجاد زیرساخت ها جهت برگزاری این برنامه، افزود: برنامه ریزی ها باید به نحوی انجام شود که علاوه بر سال جاری، در سال های آینده نیز شاهد برگزاری جشنواره تابستانی با استقبال گردشگران مواجه شود.

به گفته فتح الهی؛ با تقویت بخش خصوصی و اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و تفریحی برای میزبانی شایسته و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و همچنین جذب حداکثری گردشگران در ایام تعطیلات تابستان برنامه ریزی های متنوعی صورت گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره تابستانی قشم و معرفی برند گردشگری جزیره، نظارت بر موسسات و زیرساخت های گردشگری و ارایه آموزش های لازم به فعالان حوزه های مختلف گردشگری در جزیره قشم آغاز شده است.

براساس این گزارش، نخستین جلسه برنامه ریزی جهت برگزاری جشنواره تابستانی قشم با حضور افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، معاون فنی و زیربنایی و جمعی از مدیران این سازمان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا