جشنواره روابط عمومی های وزارت اقتصاد برگزار می‌شود

ریال نیوز : رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد با اعلام خبر برگزاری جشنواره روابط عمومی های وزارت اقتصاد و سازمانهای تابعه در آینده نزدیک گفت: در این حوزه چند محصول به عنوان الگو به استانها و سازمانهای زیر مجموعه معرفی خواهد شد و در نهایت عملکرد استانها در زمینه تولید و ارایه این محصولات از سوی داوران حوزه ارتباطات مورد ارزیابی قرار گرفته و برترین محصولات انتخاب و از تولیدگندگان آن تقدیر خواهد شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از شادا، مهدی محمدی در گردهمایی مدیران ادارات کل امور اقتصادی و دارایی کشور در وزارت اقتصاد، با اشاره به اینکه یکی از نشانه های سازمان های پیشرو توجه به حوزه ارتباطات واطلاع رسانی و مشخصا روابط عمومی هاست ، اظهار داشت: در مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی هرچند در گذشته تلاش ها ی خیلی جدی و اثر بخشی صورت گرفته است، اما شبیه به همه مجموعه های دیگر در این حوزه نیز با نقطه مطلوب فاصله معناداری وجود دارد.

وی افزود: بخشنامه ای که در این زمینه از سوی دکتر خاندوزی در مردادماه به استانها ابلاغ شد می تواند ما را به این استانداردها نزدیک کند .

محمدی با تأکید بر اهمیت حوزه ارتباطات از دیدگاه توسعه ای گفت: این به معنای این نیست که دیگر حوزه ها در اولویت نیست بلکه مفهوم این سخن این است که حوزه ارتباطات و افکار عمومی باید هم راستا و توام با توجه خاص و ویژه با سایر حوزه های سیاست گذاری مورد توجه قرار گیرد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد افزود: کاری که در وزارت اقتصاد شروع کرده ایم مبتنی بر حرکت به سوی یک نگاه واحد در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی در وزارتخانه و سازمانهای زیر مجموعه بوده و تلاش کردیم از پراکندگی در این حوزه اجتناب کنیم.

محمدی در ادامه گفت: نگاه مطلوب در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی ناظر به نوعی تمرکز در عین فضای نا متمرکز است به این معنا که در حوزه محتوا باید متمرکز باشیم و در حوزه عمل و اجرا واحدهای زیر مجموعه می توانند با دست باز و غیر متمرکز عمل کنند.

وی افزود: در طول یکسال گذشته و در همکاری با مجموعه روابط عمومی های استانها تلاش کردیم تقریبا همه چالش ها، همه موضوعات و همه مباحث را با گفتگو و مشارکت حل کنیم.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد در ادامه و با اشاره به برگزاری جشنواره روابط عمومی های وزارت اقتصاد در آینده نزدیک گفت: از زاویه محصولات مرتبط با روابط عمومی نیز چند محصول به عنوان الگو به استانها و سازمانهای زیر مجموعه معرفی خواهد شد و در نهایت عملکرد استانها در زمینه تولید و ارایه این محصولات از سوی داوران حوزه ارتباطات مورد ارزیابی قرار گرفته و برترین محصولات در این حوزه انتخاب و از تولیدگندگان آن تقدیر و تجلیل خواهد شد.

محمدی در ادامه افزود: عملکرد ادارات کل استانی به طور مجزا و سازمانهای تابعه نیز به طور جداگانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به زودی فراخوان مربوط به این جشنواره نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

رییس مرکز روابط عمومی در ادامه به ایجاد کمپین کشوری در حوزه اقدامات وزارت امور اقتصادی و دارایی خبر داد و افزود: بر اساس این طرح هر یک از استانها باید رسانه های محلی و محیطی اعم از شنیداری و دیداری و مکتوب یا مجازی را در قالب محتواهای مورد نظر کمپین و در قالب یک مدل مشخص به خدمت بگیرند و این طرح ناظر به عملکرد یکسال گذشته وزارت امور اقتصادی و سازمانهای تابعه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 8 =

دکمه بازگشت به بالا