حضور روبیکا در نمایشگاه رصتا

ریال نیوز : دومین دوره نمایشگاه رصتا از تاریخ ۱۰ تا ۱۲ دی ماه در مصلی امام خمینی (ره) با حضور سوپراپلیکیشن روبیکا و دیگر سکوهای دارای مجوز برگزار می‏ شود.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی روبیکا، دومین دوره نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران «رصتا»، با حضور سکوهای دارای مجوز، شرکت‌های مرتبط و بخش‌های مرتبط با صداوسیما برگزار می‏شود. این نمایشگاه با هدف ایجاد هم‌گرایی و هم‌افزایی بین فعالان حوزه سکوهای مجازی، حمایت مادی و معنوی از رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، ایجاد فرصت برای توسعه رسانه‌ها، برقراری ارتباط مخاطبان با مسئولان حوزه سکوهای خانگی و دریافت پیشنهادها و انتقادهای مخاطبان برگزار می‌شود.

روبیکا نیز به عنوان یکی از سکوهای اصلی در این نمایشگاه حضور دارد. یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های سوپراپلیکیشن روبیکا، سرویس VOD است. سرویس VOD روبیکا امکان تماشای فیلم و سریال‌های روز ایران و جهان را، بدون نیاز به خرید اشتراک، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پلتفرم امیدوار است که با حضور در این نمایشگاه بتواند فرصت تعامل مستقیم با مخاطبان خود را پیدا کرده و کیفیت کار خود را بر اساس نظر آن‌ها ارتقا دهد.

علاوه بر روبیکا، ۱۳۴ سکو و شرکت‌ مرتبط با صنایع وابسته در این نمایشگاه حضور دارند. علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ ۱۰ تا ۱۲ دی ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ با مراجعه به شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره)، غرفه A+۴۰۰ از غرفه روبیکا در این نمایشگاه بازدید کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا