حضور پررنگ شبکه‌های رادیویی در نمایشگاه رصتا

ریال نیوز : شبکه‌های مختلف رادیویی با اجرای برنامه‌های متنوع و گوناگون از جمله برگزاری مسابقات متنوع و جذاب و اجرای پخش زنده از محل نمایشگاه رصتا به این رویداد ملی توجه خواهند کرد و سکوهای شرکت کننده در نمایشگاه را با هدف حمایت از زیست بوم صوت و تصویر فراگیر بومی معرفی خواهند کرد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از ستاد خبری نمایشگاه رصتا، تا کنون ۹۶ سکوی دارای مجوز از ساترا برای شرکت در این رویداد ملی که از یازدهم تا 14 اسفندماه امسال به مدت چهار روز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد، ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند.

همچنین معاونت های تولیدی سازمان صدا و سیما شامل معاونت فضای مجازی، معاونت سیما و معاونت صدا در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

شبکه های رادیویی نمایش، جوان، ایران، فرهنگ، گفت‌وگو و ایران صدا برخی از رسانه‌های رادیویی هستند که در ایام نمایشگاه به اطلاع‌رسانی رویدادهای نمایشگاه و معرفی سکوهای شرکت کننده در نمایشگاه به صورت پخش زنده خواهند پرداخت.

نمایشگاه رصتا مخفف عبارت نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران است که ساترا برگزار کننده آن است و برنامه‌های متنوعی چون حضور عوامل سریال های نمایش خانگی در میان مردم، برگزاری سمینارهای علمی و آموزشی کاربردی برای عموم مردم، برگزاری میزگردهای تخصصی، رونمایی برخی سرویس‌ها و محصولات، اجرای مسابقات رادیویی و تلویزیونی توسط شبکه های صدا و سیما و پلتفرم های دارای مجوز از ساترا و معرفی و ارزیابی شرکت های شتاب‌دهنده مرتبط با صوت و تصویر فراگیر از جمله برنامه های متنوع این نمایشگاه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا