حمایت حداکثری مدیران مسئول رسانه ها از مقدم

به گزارش ریال نیوز، در کمتر از چند ساعت مانده به آغاز انتخابات و رای گیری که به صورت مجازی انجام خواهد شد و با مشخص شدن دیدگاه ها و برنامه های آقای بیژن مقدم، جمعی دیگر از مدیران مسئول رسانه های سراسری و استانی بیانیه ای صادر کردند تا علاوه بر دعوت همکاران به حضور حداکثری در رای گیری، علل حمایت خود از این کاندیدای هجدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات را تشریح کنند.

   در بخشی از این بیانیه آمده است:

   حضور فردی با تجربه و آشنا به مسائل و مشکلات این صنف در هیات نظارت می تواند کمک شایانی به فعالان این عرصه نماید. آقای بیژن مقدم به خاطر تجربیاتشان در مدیریت رسانه‌های بزرگ مکتوب و مجازی و همچنین بخش های عمومی و خصوصی و کارنامه درخشانی که از وی وجود دارد، ما را به این اجماع رسانده که ایشان می تواند نماینده شایسته‌ای در هیات نظارت باشد.

   شخصیت واقع بین، اخلاق مدار و مستقل آقای مقدم و همچنین صراحت ایشان در بیان دیدگاه‌های صنفی، حرفه‌ای و حمایت هایش از فعالان مطبوعاتی و رسانه ای بدون درگیر شدن در “معاملات و معادلات” مرسوم از دیگر دلایل حمایت مدیران مسئول کشور از این فعال رسانه ای است.

   ما مدیران رسانه معتقدیم با رایی که به او داده می‌شود، رسانه‌ها، صدایی رساتر و موثرتر از گذشته خواهند داشت.

   بنابراین از سایر مدیران مسئول در سراسر کشور دعوت می کنیم تا با رایی منسجم و یکپارچه، اتحاد خود برای ورود نماینده ای کارآمد و پرتوان به هیات نظارت را به نمایش بگذارند.

   بی شک آگاهی و یکپارچگی در انتخاب نماینده ای شایسته، می تواند 20 آبانماه را به روز موفقیت و پیروزی تمام رسانه‌های کشور تبدیل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + ده =

دکمه بازگشت به بالا