حمایت سازمان بازرسی از فعالان اقتصادی

ریال نیوز : رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن تاکید بر حمایت قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور از فعالان اقتصادی، بر پیگیری فوری موضوع خلیج گرگان تاکید کرد.

به گزارش ریال نیوز، دکتر خدائیان که به دنبال سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان گلستان در شهرستان بندر ترکمن حضور یافت، در جلسه شورای اداری این شهرستان، ضمن درود بر روح پرفتوح امام خمینی(ره) و شهدا، سلام حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را به مردم شریف و شهید پرور بندر ترکمن ابلاغ کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر این که همه مسئولان باید امانتی که به آن‌ ها سپرده شده را پاس بدارند، تصریح کرد: مسئولان در سپردن مسئولیت‌ ها باید به تعهد، تخصص، مردمی بودن و روحیه جهادی فرد توجه کنند تا خدمتگزاری به مردم به خوبی انجام شود.

وی با تاکید بر برخورد دستگاه قضایی با ترک فعل، گفت: قوه قضاییه با مدیرانی که با ترک فعل، ‌ امور مردم را به تاخیر می‌ اندازند، برخورد می‌ کند.

دکتر خدائیان با اشاره به ظرفیت‌ های مهم شهرستان بندر ترکمن از جمله مردم خوب، کشاورزی، دامپروری، راه آهن، دریا و غیره تاکید کرد که نباید مشکل اشتغال در این شهرستان وجود داشته باشد.

وی با اشاره به موضوع خلیج گرگان، اظهار کرد: در مورد خلیج گرگان و عدم لایروبی کانال‌ ها بیش از یک دهه مکاتبه و نامه نگاری‌ های متعدد صورت گرفته که نتیجه‌ بخش نبوده است که این موضوع نیاز به پیگیری فوری دارد و باید هرچه سریع‌ تر تصمیمی در مورد آن اتخاذ شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور هدف از سفر رئیس قوه قضاییه به استان‌ ها را پیگیری و آسیب شناسی مشکلات قضایی و مسائل غیرقضایی که قوه قضاییه در رفع آن می‌ تواند اثر بخش باشد، عنوان کرد.

عضو شورای عالی قوه قضاییه تاکید کرد: در دوره تحول و تعالی برنامه‌ های دستگاه قضایی اصولی و کاربردی است و مقطعی و شعاری نیست.

وی با اشاره به روحیه ضد فساد رئیس قوه قضاییه تاکید کرد که مبارزه با فساد در دستگاه قضایی یک برنامه مستمر است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: اعضای شورای تامین نقش مهمی در ارتقای امنیت دارند و باید به این مهم توجه کنند.

وی ادامه داد: برای مبارزه با فساد، دستگاه قضایی باید آخرین راه باشد و نیاز است که گلوگاه‌ ها و منافذ فساد از سوی دستگاه‌ های اجرایی بسته شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دکتر خدائیان بیان داشت: از جمله برنامه‌ های قوه قضاییه حمایت از سرمایه گذاری مشروع و تسهیل امورات سرمایه گذاران با حذف بروکراسی‌ های اداری است.

وی تاکید کرد که قوه قضاییه و سازمان بازرسی از فعالان اقتصادی حمایت می‌ کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور وحدت شیعه و سنی در استان گلستان و شهرستان بندرترکمن را مثال زدنی دانست و تاکید کرد که باید این وحدت که امنیت آور است، همیشه حفظ شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا