حمایت سازمان منطقه آزاد قشم از هنرمندان برای معرفی ظرفیت‌های جزیره

ریال نیوز : رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از مدیران این سازمان در محل فیلمبرداری فیلم سینمایی «هم دیدار» در لوکیشن جزیره ناز در جزیره زیبای قشم بازدید کرد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در این بازدید اظهار کرد: فرهنگ غنی بومیان قشم و آیین ها و سنت های ویژه آنها در کنار جاذبه های گردشگری قشم، این جزیره را برای تولید محصولات فرهنگی و هنری جذاب کرده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه موقعیت جغرافیایی، شرایط اقلیمی و بخصوص ژئوسایت ها و مکان های بی نظیرطبیعی و زمین شناختی جزیره قشم را عامل جذب بسیاری از سازندگان فیلم های بلند و کوتاه داخلی و خارجی به این جزیره دانست.

فتح الهی در پایان اعلام کرد: سازمان منطقه آزاد قشم از همه هنرمندانی که جهت تقویت و شناساندن فرهنگ غنی و ظرفیت های طبیعی و گردشگری قشم تلاش می کنند حمایت می کند.

براساس این گزارش، فیلم سینمایی “هم دیدار” به کارگردانی مهدی نوروزیان و با حضور لیلا حاتمی، بابک حمیدیان و… در نقاط مختلفی از جزیره قشم فیلمبرداری شده و بخشی از زیبایی های این جزیره را به نمایش می گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا