خدمت رسانی ایثارگرانه کارکنان پست در ایام تعطیل

به گزارش ریال نیوز، مهدی مقصودی مدیرکل پست استان تهران با اعلام اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا خرید و فروش مایحتاج و نیازمندی های سبد خانوار در فضای مجازی رشد چشم گیری پیدا کرده گفت: مجموعه پست برحسب وظیفه و نقش خود در این مبارزه، فعالیت در روزهای تعطیل را بر خود واجب دانسته و تنها در روز سیزده فروردین تعطیل خواهد بود.

وی افزود: شرکت ملی پست به عنوان گسترده ترین ارائه دهنده خدمات پستی در سطح کشور ضمن رعایت کامل موارد بهداشتی، سختی و مرارت خدمت رسانی این ایام را با شیرینی تأمین سلامت و امنیت همشهریان بر خود هموار نموده است.

مقصودی با ایثارگرانه دانستن خدمت رسانی کارکنان پست در این شرایط دشوار ابراز داشت: در روزهایی که مدافعان سلامت در خط مقدم رویارویی با کرونا ویروس قرار دارند و علیرغم شیوع تصاعدی ویروس کرونا و همزمانی این بحران با ایام تعطیلات نوروز، کارکنان پست فداکارانه درحال خدمت رسانی بوده و از تحمل این مرارت ها به خود می بالند.

وی افزود: اقدامات شایسته مدیران ارشد و درک متقابل پرسنل فهیم شرکت از وضعیت کنونی، باعث شده تا بر خلاف کاهش مدت زمان خدمت رسانی در سایر دوایر دولتی، اداره کل پست استان تهران و سایر ادارات پست سراسر کشور همچون گذشته و حتی بیش از آن، نسبت به ارائه خدمات همت گمارده و از هرگونه خلل در یاری رسانی به مردم جلوگیری نمایند.

مقصودی با تاکید بر وجود بستر های مناسب سخت افزاری و نرم افزاری برای ارائه خدمات گفت: با استفاده از اپلیکیشن پستخونه، تمامی کارهای قبول یک بسته پستی تا زمان صدور بارکد رهگیری همانند یک اپراتور مستقر در باجه پستی قابل انجام است و مشتریان می توانند با مراجعه به شعبه، تنها بارکد اسکن شده را دریافت و بسته را با کمترین زمان حضور فیزیکی در باجه تحویل دهند.

وی ضمن اعلام اینکه کلیه دفاتر مرکزی مناطق پستی استان تهران در روزهای تعطیلات نوروز دایر هستند ادامه داد: در اقدامی علمی به گونه ای عمل شده تا همه مرسولات وارده به پست به صورت کامل ضدعفونی و پیش از رهسپاری به مقصد مجدداً گند زدایی شود.

مدیرکل پست استان تهران اضافه کرد: درحال حاضر تمامی امکانات ضدعفونی و دستکش و الکل برای پرسنل تهیه شده و محیط مراکز پستی نیز چندین نوبت در طول روز ضدعفونی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا