خرید گندم در قزوین رکورد زد

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت: با وجود این که هنوز فصل برداشت گندم تمام نشده است اما در زمینه خرید گندم از رکورد خرید کل سال گذشته عبور کرده‌ایم.

به گزارش ریال نیوز ، محمدمهدی اعلایی ، استاندار قزوین روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد تولید آرد در شهرستان قزوین اظهار داشت: در کنار بازدید از واحدهای صنعتی که به صورت متوالی در طول سالیان گذشته صورت می گرفته است از ابتدای سال جاری با توجه به اهمیت موضوع کشاورزی، بازدید از واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و صنایع وابسته آن در حال انجام است و امروز هم در راستای همین سیاست از یک مجتمع دامپروری و کشاورزی و یک واحد تولیدی آرد بازدید داشته ایم.

وی افزود: برای حمایت از کشاورزان و تولیدات آنها برنامه ریزی های لازم انجام شده است و دستگاه های متولی این حوزه امروز موظف شدند تا مشکلات واحدهای بازدید شده را پیگیری کنند.

اعلایی گفت: در حاشیه بازدید از مجتمع کشاورزی و دامپروری که در مجاورت باغستان سنتی واقع شده است مقرر شد جهادکشاورزی طرحی را به صورت نمونه در این مجتمع دنبال کند تا فعالیت های باغستان سنتی به صورت توجیه دار ادامه پیدا کند.

استاندار قزوین با اشاره به بازدید از یک واحد تولیدی آرد اضافه کرد: خبر خوب در زمینه گندم این است که به لطف خدا با وجود این که هنوز فصل برداشت گندم تمام نشده اما در زمینه خرید گندم از رکورد خرید کل سال گذشته عبور کرده ایم و با وجود نگرانی خشکسالی، پیش بینی می کنیم با درصد قابل توجهی رشد در زمینه خرید گندم مواجه باشیم.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: منابع مالی برای خرید گندم از کشاورزان در نظر گرفته شده و هزینه ها در یک بازه زمانی کوتاه پرداخت خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا