دادستان عمومی مرکز استان قزوین منصوب شد

ریال نیوز : طی مراسمی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی، معاون اول دادستان کل کشور برگزار شد؛ حسین رجبی به سمت دادستان عمومی و انقلاب قزوین منصوب شد.

به گزارش ریال نیوز ، حسین رجبی در این مراسم گفت: لازمه ولایت مداری، کار انقلابی و جهادی کردن و مبارزه با فساد است و در راستای اولویت های ۱۵ گانه نظام قضایی، ۱۵ اولویت را برای توسعه استان در نظر گرفته ام.

وی افزود: یکی از اولویت های بنده مبارزه جدی با فساد است و اگر بخواهیم در این حوزه موفق باشیم باید بسترهای فساد زا را از بین ببریم که ویروس آن رانت و ویژه خواری است و مرکز مبارزه با جرایم رانت و فساد را در مرکز استان راه اندازی خواهیم کرد و با هیچ دانه درشت و کوچکی تعارف نداریم و با هیچکس عقد اخوت نبسته ایم و تا پای جان پای آرمان های انقلاب ایستاده ایم.

دادستان جدید قزوین در ادامه بیان داشت: ما خادم مردم هستیم و باید وقت خود را در خدمت مردم قرار دهیم، قلم ما در برخورد با فساد تند و تیز است ولی در حوزه پیشگیری سعی می کنیم تلاش بیشتری داشته باشیم.

رجبی همچنین تاکید کرد: در برخورد با جرایم خشن کوتاهی نمی کنیم، مدتی است شاهد آنها در قزوین هستیم که به شهر دین اخلاق و علماء معروف است و زیبنده نیست و ما ۸۰ درصد جرایم خشن شهرستان تاکستان را کاهش دادیم.

این مقام قضایی استان اظهار داشت: مقام معظم رهبری هر سال را به اقتصاد نامگذاری کرده اند و در این راستا ۱۱۰ شرکت را بازدید کردیم و ۵۰۰ شرکت را می خواهیم بازدید کنیم و مدافع شرکت های تولیدی هستیم و قطع و یقین مشکلات آنها را برطرف می کنیم و سامانه ارتباط تصویری با تولیدکنندگان و مردم را راه اندازی خواهیم کرد.

وی یادآور شد: توجه به حقوق عامه و پیشگیری از جرایم در اولویت است و بیش از ۵۰۰ طرح و برنامه را تنظیم کرده ایم و باید رتبه های اول تا سوم کشوری را در این زمینه به دست بیاوریم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه کمیت مشکلات متعددی داریم، دادسرا با بحران نیرو مواجه است و امروز همکاران ما ماهانه به ۷۰۰ تا ۸۰۰ پرونده رسیدگی می کنند.

گفتنی است پیش از این محمد قاسمی در سمت دادستان قزوین مشغول فعالیت بود که به سمت معاون قضایی دادگستری کل استان تهران منصوب گردید و همچنین حسین رجبی نیز پیش تر در سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان مشغول خدمت و بیش از 16 سال سابقه دادستانی را در کارنامه خود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا