دستور استاندار قزوین برای بکارگیری ظرفیت دانش بنیان ها

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت : ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای افزایش بهره‌وری کشاورزی بکارگیری می شود .

به گزارش ریال نیوز، محمدمهدی اعلایی روز جمعه در بین الصلاتین نماز جمعه شهر بوئین زهرا اظهار داشت: تحولات سیاسی و اقتصادی موجود در کشور و دنیا نوید بخش ایجاد شرایط مطلوب و مناسب تر در سال ۱۴۰۱ است که امیدواریم با افزایش رضایتمندی مردم همراه باشد.

وی افزود: افزایش درآمدهای ارزی کشور به دلیل بالا رفتن قیمت نفت در بازارهای جهانی و قاطعیت دولت در فضای مدیریت سیاست خارجی و عبور از تحریم ها در کنار مذاکرات، از جمله اتفاقات خوبی است که در حال انجام و برنامه ریزی می باشد.

استاندار قزوین گفت: استان قزوین یکی از خطاب‌های جدی رهبر معظم انقلاب در زمینه تحقق راهبرد سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین است چراکه استان یکی از قطب های اصلی و اساسی در حوزه تولیدات کشاورزی است و می توان با یک برنامه ریزی مناسب، بهره وری این تولیدات را به وسیله موضوعات دانش بنیان افزایش داد.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: شهرستان بوئین زهرا تا به امروز در زمینه کشاورزی نقش آفرینی مناسبی داشته و از این به بعد هم باید این نقش آفرینی ارتقا یابد تا با افزایش ضریب تبدیل آب به درآمد و افزایش بهره وری منابع آبی در شهرستان و استان شاهد تحولات خوبی در زمینه کشاورزی باشیم.

اعلایی اظهار داشت: شهرستان بوئین زهرا یکی از شهرستان هایی است که کم ترین بارش باران را در سال های گذشته داشته و این روند تا به امروز هم ادامه دار است که امیدواریم با دعای مومنین بارش های الهی نازل و مدیران هم با دقت نظر بیشتری از این منابع استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به فضای جدید مدیریتی در شهرستان، خدمت رسانی به مردم با تلاش و پشت کار دنبال خواهد شد و وجود امام جمعه مقبول و محبوب و نماینده پرکار به این مسیر سرعت بیشتری خواهد بخشید.

استاندار قزوین گفت: امیدواریم با توجه به خدمت رسانی مطلوب دولت به مردم، امسال سال جهش برای رفاه، آسایش و آرامش معیشتی مردم در کنار تعالی معنوی و فرهنگی آنها باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هفده =

دکمه بازگشت به بالا