دفتر اجرایی منطقه آزاد سیستان افتتاح شد

ریال نیوز : با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه‌ اقتصادی و با افتتاح «دفتر اجرایی منطقه آزاد سیستان» در شهر جدید رامشار، توسعه محور شرق وارد فاز جدیدی شد. 

به گزارش ریال نیوز، «سعید محمد» به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، عضو هیات مدیره منطقه و معاونین اقتصادی و امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان و با هدف پیگیری مقدمات و ایجاد زیرساخت‌های منطقه آزاد سیستان به شهر جدید رامشار در شمال سیستان و بلوچستان سفر کرد.

منطقه آزاد چابهار، معین منطقه آزاد سیستان

 در ابلاغیه‌ای که از سوی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد کشور اعلام شده است، هر منطقه آزاد با توجه به نزدیکی و همچنین شباهت‌های منطقه از لحاظ اقدامات و ظرفیت‌های تعریف شده به عنوان معین آن منطقه معرفی شدند.

گفتنی است؛ با رأی اعضاء مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی «مهران» در استان ایلام، «سیستان» در استان سیستان و بلوچستان، «بانه ـ مریوان» در استان کردستان، «بوشهر» در استان بوشهر، «قصر شیرین» در استان کرمانشاه، «اردبیل» در استان اردبیل و «اینچه برون» در استان گلستان به تصویب رسید.  

منطقه آزاد سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان قرار دارد و بخش هایی از شهرستانهای زابل، هامون، زهک، هیرمند و نیمروز را در بر می گیرد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا