مسعود راستین برای زاینده رود می خواند

ریال نیوز : اثر “رگ شهر” با صدای مسعود راستین به زودی منتشر می شود.

به گزارش ریال نیوز ،مسعود راستین خواننده گفت: اثر جدیدم با عنوان “رگ شهر” در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی در ایران و خارج از کشور منتشر می شود.

این خواننده افزود: این قطعه موسیقی با محوریت موضوع زاینده رود در استان اصفهان و با هدف همدلی مردم و مسئولین ساخته شد که آهنگسازی این اثر به عهده فرید حامدی و تولید آن توسط شرکت فرهنگی هنری بین المللی پیکادو انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما از ساخت این اثر همراهی با مردم استان هایی است که به نوعی با موضوع خشکسالی و بی آبی زاینده رود مرتبط هستند. 

این خواننده در ادامه تاکید کرد: این اثر با همکاری نوازنده های بین المللی از کشور های ترکیه، مصر، کانادا، آمریکا، انگلستان و هند در مراحل نهایی قرار دارد.

این هنرمند عنوان کرد: یکی از مهم ترین دغدغه های اصلی من پرداختن به موضوعات ملی و میهنی است که در کار قبلی نیز با عنوان “شهر من و تو” از شهدا و جنگ خواندم و این بار برای شهر خود و زاینده رود قلب تپنده مردم اصفهان اثری را به صورت بین المللی منتشر می کنم.

وی در پایان گفت: در تولید اثر “رگ شهر” مشاوران مهمی مانند دکتر محسن رنانی اقتصاد دان و رئیس دانشگاه اقتصاد اصفهان، دکتر احمد کامرانی فر استاد دانشگاه تاریخ و عضو هیات علمی دانشگاه و محمد درویش ریاست کمیته محیط زیست در کرسی سلامت اجتماعی یونسکو همکاری کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا