دیدار قالیباف با تجار ایران و ترکیه

ریال نیوز : سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور محمدباقر قالیباف و هیئت پارلمانی کشورمان در اجلاس دو روزه PUIC به میزبانی ترکیه خبر داد.

به گزارش ریال نیوز، سید نظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: رئیس مجلس برای شرکت در اجلاس دو روزه اتحادیه بین‌المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) عصر امروز راهی کشور ترکیه خواهد شد.

وی افزود: قالیباف در این سفر، علاوه بر شرکت در اجلاس PUIC، دیدارهای دوجانبه‌ای با روسای مجالس برخی از کشورهای اسلامی حاضر در اجلاس خواهد داشت.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیپلماسی پارلمانی و کمک به توسعه روابط اقتصادی کشورهای همسایه از طریق حمایت از فعالان اقتصادی و بخش‌های خصوصی از موارد مورد تاکید مجلس یازدهم است، تصریح کرد: دیدار با تجار و بازرگانان ایرانی و ترکیه‌ای و رایزنی برای تسهیل روابط اقتصادی و حمایت از بخش‌های خصوصی دو کشور بخش مهمی از این سفر پارلمانی خواهد بود.

گفتنی است، شانزدهمین اجلاس اتحادیه بین‌المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) با موضوعات محوری «فلسطین، مهاجرت و افغانستان»، در روزهای ۹ و ۱۰ دسامبر (۱۸ و ۱۹ آذر ماه) در شهر استانبول و به میزبانی مجلس ترکیه برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا