برگزاری آیین معارفه رئیس کل دادگاه‌های عمومی قزوین

ریال نیوز : آیین معارفه رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان قزوین روز پنجشنبه با حضور مسئولان قضایی استان و مدیران شهرستان قزوین در دادگستری کل استان قزوین برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز، علی شعبانی در این مراسم، گفت: رییس قوه قضاییه در جلسه اخیر بر اجرای این سند تاکید کرده اند و باید مسوولان قضایی استان توجه لازم را در این زمینه داشته باشند تا منشای اثرگذاری و خدمتگذاری بیشتری به مردم باشند.

رییس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: سند تحول قضایی، نقشه راه مسوولان دادگستری استان است و باید برای تحقق آن تمامی ظرفیت‌ها را به کار گرفته شود.

وی همچنین گفت: محاکم و دادگاه های مرکز استان تابلو و ویترین هستند و باید تصمیمات آنها راهکاری برای سایر محاکم باشد.

در ادامه این مراسم رئیس جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان قزوین در این مراسم گفت:پرونده های متعددی در دادگستری ها تشکیل می شود اما برخی افراد به صورت برنامه ریزی شده ظلم می کنند که باید برخورد ما با آنها قاطع،محکم و بازدارنده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبر کریمی افزود:روسای قبلی دادگاه های انقلاب شهرستان قزوین با نگاه جهادی و انقلابی کارهای بزرگ و ارزشمندی انجام داده اند بنابراین کار ما دشوار شده است.

وی با اشاره به اولویت های کاری خود، افزود: کاهش ورودی ها، کاهش جمعیت کیفری با استفاده از مجازات جایگزین حبس، اجرای احکام مدنی، استفاده از فضای مجازی جهت ارتباط همکاران در حد مقدور، آموزش بنگاه های معاملاتی املاک و خودرو با استفاده از ظرفیت اتحادیه ها، توجه ویژه به پرونده های زندانی دار و تعیین زمان استاندارد در اعلام نظر کارشناسی از جمله این برنامه ها است.

در ادامه از علی مظفری سرپرست دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان تقدیر و اکبر کریمی به این سمت معارفه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا