همراه اول حامی کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع

ریال نیوز : کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع ایران با حمایت همراه اول به عنوان اپراتور راهبر در حوزه هوشمندسازی آغاز به کار کرد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نوزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع ایران با محوریت «چرخش تحول آفرین، هوشمندسازی و داده محوری» به همت انجمن مهندسی صنایع ایران و با حمایت همراه اول، صبح امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز به کار کرد.

برنامه های این رویداد که تا ۲۷ اردیبهشت ادامه دارد، شامل سخنرانی های کلیدی، ارائه مقالات، کارگاه های عملی و صنعتی و پنل های تخصصی و عمومی می شود.

گفتنی است همراه اول به عنوان «لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال» از سال ۱۳۹۵ ورود به فناوری ۵G را به عنوان اپراتور پیشرو، آغاز کرده و با استفاده از توان داخلی شامل تیم های فنی اپراتور و شرکت های ایرانی، فرآیند بومی سازی این فناوری (نسل پنجم) را از آن زمان تا کنون راهبری می کند.

اپراتور اول تلفن همراه با تکیه بر ظرفیت شبکه مبتنی بر نسل های نوین خود، بزرگترین زیرساخت ارتباطی کشور را در حال حاضر فراهم کرده که بنا بر اطلاعات فصل نامه آماری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ۹۷ درصد پوشش جمعیتی به ارمغان آورده است.

این اپراتور همسو با توسعه روز افزون محاسبات ابری و ترند جهانی آنها، اقدام به سرمایه گذاری و ارائه در پلتفرم های هوش مصنوعی و سرویس های این حوزه کرده است.

گفتنی است پلتفرم های هوش مصنوعی زیرساختی برای ارائه سرویس های هوشمند اعم از بینایی کامپیوتر، پردازش محتوا، محاوره خودکار و … در فضای ابری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا