رئیس‌جمهور سریعا وزیر پیشنهادی کار را معرفی کند

ریال نیوز : رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به این‌که وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نتوانست رای اعتماد نمایندگان را اخذ کند انتظار می‌رود رئیس جمهور در اسرع وقت وزیر جدیدی برای تصدی این وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.

به گزارش ریال نیوز ، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و بعد از اعلام آرای وزیر پیشنهادی کار بیان کرد: با توجه به این‌که وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نتوانست رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را کسب کند و مهلت قانونی اداره این وزارتخانه با سرپرست نیز به پایان رسیده است انتظار می‌رود رئیس جمهور در اسرع وقت نسبت به معرفی وزیر جدیدی برای تصدی این وزارتخانه و اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی به نمایندگان مجلس معرفی کند.

رئیس مجلس در ادامه اظهار کرد: از رسانه‌ها و مراجع رسمی نیز انتظار می‌رود تا دقت لازم را به خرج دهد، چرا قبل از آن که از تریبون رسمی مجلس شورای اسلامی نتایج آرا اعلام شود رسانه‌ها خبر منتشر کرده‌اند؟ انتظار می‌رود خبرگزاری‌های رسمی دقت لازم را به خرج دهند و پس از اعلام نتایج آرا به صورت رسمی از تریبون مجلس شورای اسلامی اقدام به انتشار کنند. این اقدام جز این‌که ذهن مردم را مشوش کند کارکرد دیگری نداشته و نه اخلاقی و نه قانونی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + شش =

دکمه بازگشت به بالا