رادیو قشم راه اندازی می شود

ریال نیوز : رئيس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: قشم پایگاهی برای انعکاس رویدادهای کشور در حوزه خلیج‌فارس است.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در دیدار با قائم‌مقام رییس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در امور اقتصادی با اشاره به جایگاه منطقه‌ای جزیره بیان داشت: جزیره قشم به‌عنوان یک نقطه مرزی در جنوب ایران، ظرفیت مبدل شدن به پایگاهی برای انعکاس رویدادهای کشور در حوزه خلیج‌فارس را دارد.

وی افزود: با راه‌اندازی ایستگاه رادیویی قشم، فضاهای اقتصادی جدیدی در بخش ملی و فراملی این جزیره توسعه می‌یابد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از آمادگی این سازمان برای همکاری با سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی درزمینه ساخت استودیو و بخش های سخت افزاری خبر داد و گفت: ما آماده هرگونه همکاری برای تسریع در روند راه اندازی ایستگاه رادیویی قشم هستیم.

در ادامه، قائم‌مقام رییس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در امور اقتصادی نیز با تأکید بر توان جزیره اظهار داشت: آینده فضای رسانه‌ای قشم روشن است.

رضی ادامه داد: قشم می‌تواند در حوزه اینترنت با محوریت تولیدات مردمی، به همبستگی درونی و جذب مخاطب کمک شایانی کند.

گفتنی است، در این جلسه که عصر امروز چهارشنبه 23 شهریورماه 1401 برگزار شد، رضا علیدادی، معاون توسعه فناوری رسانه سازمان صداوسیما، حمیدرضا غیاثوند، مدیرکل فرستنده‌های رادیویی سازمان صداوسیما، عادل پیغامی عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم و حسین مرادی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل این سازمان نیز حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا