هواداران « فریدونی» تشکیل جلسه دادند

ریال نیوز : هم زمان با تایید صلاحیت «محمد رضا فریدونی» بعنوان کاندیدای شرکت درانتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان، اولین جلسه هم اندیشی و هم فکری پیرامون موضوعات قابل بحث در عباس آباد کرج برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از ستاد انتخابات محمد رضا فریدونی، شب پنجشنبه نشستی صمیمی با حضور این کاندیدای مجلس و اعضاء کارگروه های ۱۳ گانه و جمع زیادی از دوستداران و هواداران او در منزل مرحوم آقای «اسرفیل باقری» همراه با سخنرانی و پرسش و پاسخ برگزار شد.

در این جلسه که ابتدا با قرائت کلام الله مجید و زیارت پرفیض عاشورا همراه بود؛ ضمن تشریح اهداف و جزئیات جلسه، تنی چند از حاضرین به ایراد سخنرانی و معرفی «محمد رضا فریدونی» پرداختند و وبه تبیین ویژگیهای شخصیتی و رفتاری و ابعاد زندگی و تخصصی او پرداختند.
اولین سخنران، آقای قوام کریمی بود که در حدود 25 دقیقه با اشاره به مشورتهای صورت گرفته یک ماه گدشته لزوم همراهی و همکاری همه حاضرین را تحت عنوان بازوی اجرایی ستاد خواستار شد و تاکید کرد که به هر شیوه ممکن باید هر نفر از باب انجام تکلیف، ایفای نقش کند و مسلما به اقتضای شرایط تبلیغات پیش رو عناصری از قیبل راننده؛ ماشین، امور مالی، هماهنگ کننده، مشاور و … مورد نیاز خواهد بود.

در ادامه کریم ا… فریدونی برادر بزرگ محمدرضا فریدونی، کاندیدای حوزه قزوین به ارائه سرگذشت و زندگی پر فراز و نشیب و انقلابی و جهادی وی پرداخت و عنوان کرد که محمدرضا، از سنین کودکی زمینه های فعالیت اجتماعی و فرهنگی را دارا بوده و در سوابق خود «رزمندگی» در طول دوران دفاع مقدس و نیز تجربه سی سال خدمت در نیروی هوایی و پدافند هوایی را هم با عناوین مختلف دارا است.

کریم الله با پرداختن به ابعاد شخصیتی محمدرضا و بیان حوزه فعالیتهای اجتماعی او در زمینه های جهادی و فرهنگی به بازگویی جامعه آماری تحصیل کردگان در سطح دکتری و کارشناسی منطقه الموت و بویژه کلایه پرداخت و برادر خود محمد رضا فریدونی را شخصی پاکدست و تلاش گر و مکلف به تعهد معرفی کرد که او در صورت راه یابی به مجلس شورای انقلاب اسلامی می تواند منشاء خیر و برکت برای جامعه و منطقه بومی خود باشد.

در ادامه عزیزالله محمدی متخلص به (امتدادجو) یکی از دوستان و همکاران سابق محمد رضا فریدونی در پشت میز سخنرانی قرار گرفت و با ذکر آیه «لو انزلنا هذا القران لی جبل رایته… »و با ذکر بیتی از غزل معروف حضرت حافظ (آسمان بار امانت نتوانست کشید/ قرعه کار به نام من دیوانه زدند) عرصه انتخابات را عرصه صعب و پر مسئولیت و پر چالش عنوان کرد که شرط عاقبت بخیری در آن؛ صداقت و تخصص و احساس مسئولیت است.

عزیزالله محمدی در ادامه با بر شمردن وجوب توجه به امر فرهنگ در همه ابعاد جامعه و جامعیت بخشی به این موضوع؛ محمدرضا فریدونی را به لحاظ فکری و عملکردی عنصری فرهنگی معرفی کرد که با توجه به سوابق مدیریتی و برنامه ریزی و حوزه های اجرای، وی می تواند در مجلس ایفای نقش موثری را در مجاس بر عهده بگیرد و لزوم آن حمایت جامعه بومی و جامعه نخبگانی منطقه است.

آخرین بخش از این نشست صمیمی سخنرانی محمد رضا فریدونی بود که با گذر از بخشهای مختلف زندگی خود و بیان روزگار پر چالش آن،استقلال فکری را از ویژگیهای خود برشمرد و گفت: من به هیچ جناحی متکی نیستم و مستقل از جناحهای سیاسی مرسوم عمل می کنم و مشی من مردم و نظام جمهوری اسلامی و آرمانهای انقلاب و امام است.

کاندیدای این دوره از مجلس از ناحیه قزوین با بیانی مستحکم نسبت به احقاق مردم در برهه های مختلف یکی از شعارهای انتخاباتی خود را اینچنین نمایان کرد:آمده ام حرف مردم را بزنم.

محمد رضا فریدونی با ذکر این نکته که تجربه های ارزشمندی در گروههای جهادی مثل گروه جهاد فاطمیون و بقیه الله دارد؛ افزود تلاش خواهم کرد تا این تجربه های ارزشمند را در راستای تحقق عدالت اجتماعی بکار بگیرم و با تلاش برای تصویب قوانین حمایتی صدای مردم خواهم شد.

سرهنگ بازنشسته نیروی پدافند هوایی با اشاره به سوابق فعالیت‌ها و سمت‌های مدیریتی و آموزشی و فرهنگی خود در ارتش، موضوع همسان سازی حقوق و توانمند سازی برای تولید کارگاه‌های تعطیل شده را هم از دیگر برنامه های خود ذکر کرد که همراه با استقبال حاضرین شد و نشست را به مرحله پرسش و پاسخ کشاند.

در این مرحله بعضی از حاضرین با ارائه سوال‌های مکتوب خود سوالاتی در خصوص بیمه بازنشستگی و تامین اجتماعی و موضوع یارانه و ساختارهای حاکمیتی داشتند که محمد رضا فریدونی پاسخ های لازم را به حاضرین ارائه داد و در پایان با ابتکار عزیزالله محمدی حاضرین دست در دست هم با همدلی و وحدت و با شوری وصف ناپذیر ندای «الله اکبر» را بمنظور حمایت از محمد رضا فریدونی در انتخابات اعلام کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − یک =

دکمه بازگشت به بالا