کتاب جذابیت و رسانه منتشر شد

ریال نیوز : کتاب «جذابیت و رسانه» نوشته دکتر فاطمه محمدی سیجانی منتشر و روانه بازار شد.

به گزارش ریال نیوز ، دکتر فاطمه محمدی سیجانی که دارای دکترای مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه است درباره کتاب نوشته: رسانه‌ها به عنوان یکی از نهادهای اجتماعی علاوه بر کارکرد اطلاع‌رسانی و نظارت بر محیط اجتماعی، کارکرد انتقال میراث فرهنگی و اجتماعی و ارزش‌های جوامع را دارند.

او افزود : در عصر کنونی با توجه به نقش بارز رسانه‌ها در جامعه و اطلاع‌رسانی پیرامون موضوعات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و … آن‌ها سعی می‌کنند الگوهای نوینی را به جوامع واردکنند تا جایگزین فرهنگ‌ها و ارزش‌ها والگوهای سنتی شوند.

گفتنی است ابعاد و زوایای پدیده ارتباطات و رسانه، اهمیت خبررسانی اینترنتی و آنلاین، مبانی نظری جذابیت و رسانه، خبرنویسی و روزنامه نگاری تحت وب، بررسی تحقیقات پیشین داخلی و خارجی، تجزیه و تحلیل داده‌ها، شرایط مؤثر بر جذابیت رسانه‌ای، عوامل مداخله‌گر در جذابیت رسانه‌ای، مدل رسانه‌ای جذاب، بحث و نتیجه‌گیری، پیشنهادهای کاربردی و پیشنهادهای پژوهشی از جمله سرفصل‌های موضوعات مطرح شده در این کتاب است.

کتاب «جذابیت و رسانه» را یلدا شایسته‌فر ویراستاری کرده و دپارتمان ارتباطات انتشارات سیمای شرق آن را منتشر کرده است.

این کتاب در ۲۷۲ صفحه و با قیمت ۲۲۰ هزارتومان در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. برای سفارش این کتاب می‌توانید به دیجی‌کالا رجوع کرده و یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگيريد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا