ساخت اولین کمپ حرفه ای استقلال در قشم

ریال نیوز :  با حضور «سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، تفاهم نامه همکاری مشترک بین «سازمان منطقه آزاد قشم» و «باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال» در محل دبیرخانه شورایعالی به امضاء رسید.

به گزارش ریال نیوز ، این تفاهم نامه همکاری امروز شنبه (8 مردادماه) با هدف مشارکت و سرمایه‌گذاری جهت انجام تأمین مالی، مطالعات، طراحی و مهندسی، تدارکات، آماده‌سازی، ساخت مجموعه و بهره برداری احداث مجموعه فرهنگی ورزشی سام و زال، بین «افشار فتح الهی» مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و «مصطفی آجورلو» مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران منعقد شد.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در این مراسم گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، اولین مجموعه حرفه ای و استانداردی است که در منطقه آزاد قشم احداث می شود و با مساعدت باشگاه ورزشی استقلال با سایر تیم های فوتبال کشور و همکاری در برپایی اردوهای تدارکاتی تیم های فوتبال در این کمپ وزرشی، از خروج ارز از کشور جلوگیری می کند.

سعید محمد افزود: امیدواریم در آینده نزدیک با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، شاهد ارتقاء جوانان قشم و ایجاد شرایط مناسب تر برای تیم های فوتبال کشور باشیم.

مناطق آزاد، پیشرو و پیش قدم در زمینه احداث کمپ حرفه ای فوتبال در کشور 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز گفت: کمپ حرفه ای فوتبال باشگاه استقلال در جزیره قشم برای اولین بار در کشور ایجاد می شود.

افشار فتح الهی با بیان این که مناطق آزاد می توانند پیشرو و پیش قدم در زمینه احداث کمپ های حرفه ای فوتبال در کشور باشند، افزود: توسعه سرانه ورزشی در مناطق و ارتقاء ساختار وزرشی کشور از اولویت های دکتر محمد از ابتدای حضورشان در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور است تا بتوانیم با کمک ظرفیت هایی که در مناطق آزاد کشور داریم خلاء ها و نواقصی که در عرصه وزرشی کشور وجود دارد جبران کنیم.

فتح الهی ادامه داد: این کمپ حرفه ای برای استفاده ورزشکاران ساکنان مناطق آزاد و ساکنانی که در محدوده مناطق آزاد هستند ایجاد می شود.

وی گفت: با توجه به این که منطقه آزاد قشم از ظرفیت وزرشی مناسبی برای حضور تیم های وزرشی برخوردار است و در آستانه پیشرفت و توسعه جدی قرار گرفته است، این تفاهم نامه می تواند زمینه را برای دستیابی به اهداف منطقه فراهم کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در این تفاهم نامه مقرر است زمین و امکانات اولیه توسط منطقه آزاد قشم تامین شود و باشگاه وزرشی استقلال هم سرمایه گذاری برای ساخت کمپ استاندارد برای خود باشگاه و هم استفاده ورزشی کشور فراهم نماید.

** وظیفه ماست که در حوزه وزرش، روحیه انقلابی و جهادی خودمان را به نمایش بگذاریم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال نیز در این مراسم گفت: وظیفه ماست که در حوزه وزرش روحیه انقلابی و جهادی خودمان را به نمایش بگذاریم.

مصطفی آجورلو افزود: سازمان منطقه آزاد قشم اتفاق بزرگی را برای جوانان قشم، کیش و هرمزگانی رقم زده است. این کمپ فوتبال می تواند پایگاهی برای پرورش فوتبالیست های تازه نفس در منطقه باشد.

آجورلو از صدور مجوز مدرسه فوتبال در جزیره قشم خبر داد و گفت: با بازگشایی مدرسه فوتبال این امکان برای علاقمندان به این ورزش گروهی فراهم می شود.

وی در پایان از دکتر محمد به عنوان مدیر جهادی نام برد و از همکاری ایشان در زمینه احداث کمپ حرفه ای فوتبال در جزیره قشم تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است؛ این تفاهم نامه همکاری امروز (شنبه 8 مردادماه)، در 16 ماده به امضای طرفین رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا