سازمان منطقه آزاد قشم میزبان دوچرخه‌سواران

ریال نیوز : مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از تشکیل اردوی آمادگی تیم های ملی دوچرخه سواری زنان و مردان کشورمان در قشم به میزبانی سازمان منطقه آزاد قشم با دستور دکتر افشار فتح الهی سرپرست این سازمان خبر داد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، جلیل حق گویان با اشاره به حمایت های این سازمان
از تشکیل این اردو در قشم و انواع خدمات ارائه شده به اعضای آن از سوی سازمان به تشریح اهداف و ترکیب این اردو پرداخت و گفت: این اردو با هدف آمادگی تیم های ملی دوچرخه سواری زنان و مردان ایران برای حضور در مسابقات برون مرزی تاجیکستان و بازی های آسیایی۲۰۲۲ هانگژو چین در جزیره قشم برگزار می شود.

وی با بیان این که 26 دوچرخه سوار عضو این تیم ها به مدت 10 روز فاصله بین قشم – درگهان و بالعکس را همه روزه در قالب برنامه تمرینی خود رکاب خواهند زد، تصریح کرد: تیم های ملی دوچرخه سواری زنان ومردان ایران در سه رشته استقامت، نیمه استقامت و جاده ای در جزیره قشم تمرین می کنند.

به گفته حق گویان از بین 26 دوچرخه سوار عضو این دو تیم 9 نفر در تیم زنان و 17 نفر نیز در تیم مردان عضویت دارند و چهار نفر هم به عنوان مربی، سرپرست و عوامل اجرایی این ورزشکاران را همراهی می کنند.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، میزبانی این سازمان از اردوی تیم های ملی در جزیره قشم را بهترین فرصت برای کسب تجربه ورزشکاران و مربیان قشمی دانست و گفت: حضور قهرمانان ملی و بین المللی و مربیان آنها در جزیره قشم و بخصوص نحوه تمرین و آماده سازی جسمانی و شیوه های نوین مربیگری آنها می تواند برای ورزشکاران و مربیان جزیره یک دوره آموزشی ارزشمند و کارآمد باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا