سامانه شناسایی تامین کنندگان شرکت دخانیات ایران راه اندازی شد

به گزارش ریال نیوز، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، دکتر سیاوش افضلی در رونمایی از سامانه شناسایی تامین کنندگان، گفت: با استفاده از این سامانه، تامین کنندگان می توانند بدون واسطه و به صورت مستقیم، توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود را معرفی نموده و شرکت دخانیات ایران اقلام مورد نیاز خود را از تولید کننده یا تامین کننده آن به صورت مستقیم تهیه و در نتیجه موجبات کاهش قیمت تمام شده محصولات و ایجاد ارزش افزوده برای دخانیات و خریداران فراهم آید.

وی با بیان اینکه وقتی فرآیندهای حوزه تامین اصلاح شود به صورت طبیعی قیمت تمام شده پایین می آید، افزود: بنای ما خرید از تامین کننده‌های اصلی است، تامین کننده‌هایی که تعیین هویت و شناسه‌دار شده اند و بدین صورت است که بطور واقعی واسطه‌ها حذف می شود.

دکتر افضلی موضوع مهم‌تر را بحث شفافیت به معنای واقعی دانست و اظهار داشت: تاکید بنده در خصوص واقعی بودن این است که تامین کنندگان بدون واسطه کنار ما قرار گیرند.

دکتر افضلی در ادامه با بیان اینکه قرار نیست این فرآیندها یک روزه رخ دهد تاکید کرد: بدون شک این قدم، قدم اول است و به همین علت باید در راستای سالم‌سازی و شفاف‌سازی و رشد و ارتقای این چنین سامانه‌هایی، قدم‌های جدی‌تری پیگیری و اجرا شود. واقعیت این است که با کارها و قدم‌های کوچک، اما مداوم میتوان به اهداف عالیه و جایگاه واقعی رسید.

مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران افزود: برخی از اهداف راه اندازی این سامانه را می‌توان، امکان دسترسی بر خط تامین کنندگان به سامانه، شفاف سازی روند شناسایی، شرکت در مناقصه و یا مزایده و آگهی‌ها، بهبود فرآیند تامین کالا، ارتباط مستقیم با سامانه و کارشناسان، ارتباط مستقیم با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره، ارتباط نزدیک و راحت با تامین کنندگان، اطلاع رسانی در لحظه کلیه رخداد‌ها، انطباق با دستور‌العمل‌های سازمانی و گواهی نامه های داخلی و بین‌المللی، افزایش رقابت‌پذیری و رقابت‌سازی، سرعت عمل، اعمال و کنترل سیستماتیک مقررات و فراهم‌سازی امکان تهیه گزارش‌های مدیریتی و نظارتی به صورت پیشرفته برای مدیران میانی و ارشد، عنوان کرد.

وی همچنین گفت: راه اندازی این سامانه سبب شده است تا اطلاعات اشخاص حقیقی و حقوقی ثبت شده و نگهداری سوابق آنان در سامانه انجام پذیرد.

گفتنی است این سامانه برای نخستین بار در صنعت دخانیات ایران و به دست توانمند متخصصین داخلی شرکت دخانیات در فاز اول، به منظور ارائه خدمات به تامین کنندگان در تارنمای شرکت دخانیات ایران به آدرس http://www.irtobacco.com رونمایی و راه‌اندازی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + دو =

دکمه بازگشت به بالا