سایه اقتصاد ۹۸ بر سر بازاریابی

به گزارش ریال نیوز، حمید بروغنی، مدیرعامل شرکت بازاریابان تجارت جهانی با بیان این که نگرش بازاریابی در سال های اخیر در بازار ایران به شدت تغییر کرده است افزود : با توجه به اوضاع اقتصادی در سال ۹۸ به نظر می رسد که رفتار خرید طی امسال نسبت به گذشته تغییرات اساسی داشته باشد. این درحالی است که کاهش قدرت خرید نیز از موضوعات حائز اهمیت است.
وی تصریح کرد: همچنین پیش بینی می شود امسال گزینه‌های خرید بیشتری پیش روی بازار قرار بگیرد که دلیل آن حرکت از سمت خرید سنتی به دیجیتال است. این تغییر در فرآیند خرید می تواند شدت رقابت در بازار را نیز افزایش دهد.
به گفته موسس سایت اتاق بازاریابی ایران ،بازاریابی ۹۸ باید بیش از گذشته دارای استراتژی باشد .
کسب و کار ها برای موفقیت برنامه هایی همچون حذف فرآیند های بیهوده و وقت گیر فروش و برنامه ریزی برای پر کردن خلاء های بازار را در دستور کار قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا