سردار کارگر درگذشت رستم قاسمی را تسلیت گفت

ریال نیوز : رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با صدور پیامی درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفت.

به گزارش ریال نیوز ، بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با صدور پیامی درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفت.

مشروح متن این پیام تسلیت به ترتیب زیر است:

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خانواده محترم مرحوم مهندس رستم قاسمی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام؛

با احترام درگذشت غمبار مهندس رستم قاسمی از فرماندهان و پیشکسوتان ارزشمند هشت سال حماسه و ایثار که در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به هم‌رزمان شهیدش پیوست را تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک مجاهدت‌های آن فرمانده فرهیخته و پاسدار مخلص و مؤمن انقلاب اسلامی که در صحیفه حیات و زندگی اش در سنگرهای حساس و خطیر پاسداری از آرمان‌های دینی، انقلابی و ملی این سرزمین از جمله در جایگاه فرماندهی در دوران دفاع مقدس و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و به ویژه خدمت صادقانه در سمت وزیر نفت و متعاقباً در وزارت راه و شهرسازی پرافتخار نوشته شده است، برای همیشه ماندگار و در صحنه‌های شکوهمند آینده کشور الهام بخش مدافعان انقلاب و ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به هم‌رزمانش، اعضای محترم دولت سیزدهم و ملت بزرگ ایران اسلامی از خداوند منان برای آن عزیز سفرکرده غفران الهی و بهترین پاداش صالحان و همنشینی با انبیا و اولیا الهی و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا