سرمایه‌گذاری ۵۷۰۰ میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین

ریال نیوز : مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: ۵۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته برای توسعه زیرساخت‌ها، پروژه های عمرانی و زیربنایی و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شده است.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی شركت شهرك های صنعتی استان قزوين، “رضا صفاری” با اعلام اين مطلب افزود: در سال گذشته بيش از 50 پروژه عمراني و زير بنايي برای توسعه و تقویت زیرساخت ها با اعتباري بالغ بر ۵۷۰۰ ميليارد در شهرك ها و نواحی صنعتی تابعه استان هزينه شد.

وی یادآور شد: اين اعتبارات یاد شده برای خريد ماشين آتش نشانی، اجرای پروژه های شبکه های آبرسانی، برق رسانی، گازکشی، مخابرات، احداث پست های برق، توسعه فضای سبز، راه سازی، جدول گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان ها و معابر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان را شامل می شود.

رئيس هيئت مدير شركت شهرك های صنعتی استان خاطر نشان كرد: طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته در سالجاري جهت اجراي بيش از 40 پروژه عمراني و زیربنایی و تملك اراضی جهت طرح توسعه تعدادی از شهرك های صنعتی بالغ بر 6000 ميليارد ريال سرمايه گذاری خواهد شد.

رضا صفاری با بیان این که با سرمایه گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه گذاران بخش تولید وجود دارد افزود: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در این نقاط ایجاد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سه =

دکمه بازگشت به بالا