سرمایه‌گذاری در راهسازی جذاب می شود

ریال نیوز : وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تسهیلات بودجه ۱۴۰۱ برای بخش خصوصی، گفت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه راه جذاب می‌شود.

به گزارش ریال نیوز، رستم قاسمی شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد در پاسخ به سوالات خبرنگاران پیرامون تسهیلات و تمهیدات در نظر گرفته‌شده برای ارتقای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های مربوط به این وزارتخانه گفت: مجموعه وزارت راه و شهرسازی هلدینگ تصدی‌گری ندارد و بیشتر حاکمیتی است.

وی ادامه داد: عمده سازمان‌های ذیل این وزارتخانه از جمله مجموعه راه‌آهن، سازمان بنادر و شرکت هواپیمایی مربوط به دولت است، لذا باید بسترهای حضور بخش خصوصی در پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی فراهم شود.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در بودجه ۱۴۰۱ قانونی پیش‌بینی کرده‌ایم که به مجلس ارائه خواهد شد و در صورت تصویب این قانون بسیاری از آزادراه‌ها و حتی بزرگراه‌های کشور می‌تواند توسط بخش خصوصی ساخته شود.

قاسمی با اشاره به تلاش این قانون برای شیرین سازی مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های مربوط به وزارت راه و شهرسازی، ابراز امیدواری کرد که با تصویب این بند در قانون بودجه سال آینده سرمایه‌گذاری در این حوزه برای بخش خصوصی جذاب شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا