سهمیه بنزین دی‌ماه امشب واریز می‌شود

به گزارش ریال نیوز، شهرام رضایی در گفت‌وگو با فارس، در مورد واریز سهمیه بنزین کارت سوخت خودروها گفت: سهمیه 60 لیتری بنزین خودروهای سواری ساعت 24 امشب واریز می‌شود و از ساعت صفر یکشنبه اول دی‌ماه قابل استفاده است و این سهمیه مانند ماه گذشته بدون تغییر است. همچنین سهمیه خودروهای عمومی نیز مانند ماه قبل است و تغییر نکرده است. برای خودروهای وانت 300 و 400 لیتر (خودروهای دوگانه‌سوز و تک‌سوز) به میزان ماه قبل است.

وی در مورد سهمیه بنزین خودروهای ون تاکسی، گفت: همان طور که گفته بودیم از این ماه برای خودروهای ون که به صورت تاکسی کار می‌کنند، ماهانه 600 لیتر بنزین اختصاص می‌دهیم که با توجه به اینکه برای ماه قبل 400 لیتر به این خودروها اختصاص یافته بود، بنابراین در دی‌ماه استثنائاً تفاوت 200 لیتری ماه قبل هم واریز می‌شود و سهمیه دی‌ماه این خودروها در مجموع 800 لیتر اختصاص می‌یابد.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه کارت سوخت اکثر ون‌های تاکسی عوض شده و کارت جدید دریافت کرده‌اند، گفت: خودروهای ون که شهرداری‌ها معرفی کرده‌اند، به عنوان ون تاکسی کار می‌کنند، برای آنها کارت جدید سوخت صادر کرده‌ایم، اما در مورد ون‌های عادی، مانند گذشته سهمیه می‌دهیم.

رضایی تأکید کرد: تنها تفاوتی که سهمیه سوخت دی‌ماه دارد، فقط در مورد خودروهای ون تاکسی است که 200 لیتر اضافه بابت ماه قبل می‌گیرند و 600 لیتر نیز برای دی‌ماه که در مجموع در این ماه استثنائاً 800 لیتر سهمیه سوخت می‌گیرند.

وی همچنین در مورد سهمیه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها اعلام کرد: به مردم تأکید می‌کنم سهمیه سوخت خودروهای شخصی و موتورسیکلت تا شش ماه قابل ذخیره است و سهمیه آنها از بین نمی‌رود. در مورد خودروهای عمومی اکثرا سهمیه خود را مصرف می‌کنند و چیزی به عنوان ذخیره نمی‌‌ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا