شب عید اقساطی خرید کنید

ریال نیوز : با استفاده از کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانید خرید شب عید خود را به‌صورت اقساطی و با تخفیف‌های ویژه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام دهید.

 

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور که همواره تلاش کرده با ارائه سبد متنوعی از محصولات، نیازهای اقشار مختلف جامعه را برطرف کند، اکنون نیز با ارائه کالاکارت ویژه خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، دغدغه خرید شب عید مردم را برطرف کرده است.

هر یک از متقاضیان می‌توانند تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال، از فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد بانک به‌صورت اقساطی خرید کنند. کارمزد تسهیلات ارائه شده در چارچوب کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تنها ۲ درصد و دوره بازپرداخت آن نیز ۶ ماه است.

افرادی که خواهان خرید اقلام مورد نیاز خود از فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند، می‌توانند پس از مراجعه به یکی از شعبه‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و دریافت کالاکارت، از فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد بانک، کالاهای مد نظر خود را خریداری کنند.

شرایط حذف ضامن از فرآیند دریافت کالاکارت
امکان دریافت کالاکارت بدون نیاز به ضامن نیز برای متقاضیان فراهم شده است. برای حذف ضامن از فرآیند دریافت کالاکارت، نیاز است متقاضی امتیاز مورد نظر در سامانه اعتبارسنجی را کسب کرده و گواهی کسر از حقوق را از سازمان معتبری که برای آن کار می‌کند، ارائه دهد.

پس از دریافت کالاکارت، فرد به فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد طرح کالاکارت مراجعه کرده و بعد از انجام خرید، کد ملی و رمز عبور کالاکارت خود را به متصدی فروشگاه ارائه می‌کند تا تسویه وجه با اعتبار موجود در کالاکارت صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یک =

دکمه بازگشت به بالا