شورایعالی استان ها با قوه قضائیه تفاهم‌نامه بست

ریال نیوز : رحیمی وزیر دادگستری در دیدار پرویز سروری رئیس شورای عالی استان ها، خواستار تعامل هر چه بیشتر این شورا با دستگاه قضایی شد که در این راستا تفاهم نامه همکاری قوه قضائیه و شورای عالی استان ها در آینده نزدیک به امضا می رسد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها ، صبح امروز 4 تیرماه 1401 پرويز سروري، رئيس شوراي عالي استان ها با دكتر امين حسين رحيمي، وزير دادگستري ديدار و گفت‌و‌گو كرد.

رئيس شوراي عالي استان ها در اين ديدار با طرح برخي مشكلات حقوقي اين شورا، ضرورت توجه بيشتر ديوان عدالت اداري در رسيدگي به دعاوي شوراها و شهرداري هاي كشور را خواستار شد.

وزير دادگستري نيز در اين جلسه پيشنهاد كرد: به منظور استفاده از ظرفيت معاونت آموزشي قوه قضائيه جهت آموزش شوراي عالي استان ها و همچنين استفاده از ظرفيت شوراهاي شهر و روستا در صلح و سازش با هماهنگي وزارت دادگستري، تفاهم نامه همكاري قوه قضائيه و شوراي عالي استان ها به امضا برسد.

گفتني است در اين جلسه خانم معصومه آباد، معاون حقوقي و امور مجلس رئيس شوراي عالي استان ها و دكتر فرهادي، معاون حقوقي و امور مجلس وزير دادگستري نيز حضور داشتند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + نه =

دکمه بازگشت به بالا